УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Поширені запитання

Питання по доставці
Відправлена посилка знаходиться на складі Нової Пошти 3-й день. Чому ви її не заберете?

Усі посилки компанія перевізник збирає та відправляє на наш склад. Повернення від наших клієнтів привозять у понеділок, середу та п’ятницю. Інколи відбувається так, що повернення прибуло до відділення в п’ятницю після обіду та не потрапило на час збору посилок. Відповідно, таке замовлення знаходиться на пошті частину п’ятниці, суботу та неділю і тільки в понеділок його відправляють на наш склад.

Що робити, якщо товар надійшов пошкодженим?

Посилки, які відправляються перевізником, страхуються на повну суму замовлення. При компонуванні кожного замовлення робиться фото та відео звіт усіх товарів у ньому. І компанія перевізник бере на себе зобов'язання доставити вантаж у тому вигляді, в якому він переданий. Ми не виключаємо випадків, коли замовлення може прийти пошкодженим. В даному випадку, досить зафіксувати пошкодження, скласти акт (котрий видається співробітниками компанії перевізником) та зв’язатися з нами.

Чи можна забрати частину товару, а не весь?

За правилами компанії-перевізника заборонено видавати частину посилки. У таких випадках оплачується вся посилка. Після оплати зв'яжіться з нашими менеджерами, щоб повернути товар, який не знадобився або не влаштовує. Гроші за товар повертаються на картку нашою компанією.

Що таке накладений платіж/післяплата?

Це оплата товару чи вантажу при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або за місцем проживання. В даному випадку, компанія перевізник може стягувати комісію за послугу.

Якщо замовити зараз, коли приїде товар?

Термін доставки замовлення залежить від компанії перевізника. Також термін доставки може розраховуватись індивідуально та залежить від ваги посилки, габаритів або конкретного товару. Детальніше про термін доставки за посиланням.

Не прийшов номер декларації, де його знайти?

Розсилка номеру декларації відбувається кожен день до 17:00. Якщо ви не отримали лист, в такому випадку номер декларації ви можете дізнатися по телефону у менеджера, або в додатку компанії перевізника.

Терміни відправки та доставки товару

Для відправки в той же день, замовлення має бути зроблене в робочий час з понеділка до п’ятниці, або до 16:00 в суботу чи неділю. Виключення: відправлення з додаткового складу чи повна загрузка складу. В такому випадку, наш менеджер попередить вас завчасно. Подробиці за посиланням.

Скільки коштує доставка?

Вартість доставки залежить від ваги, об’єму посилки та перевізника, якого ви оберете. Вартість розраховується відповідно тарифів компанії-перевізника. Детальніше за посиланням..

Загальні питання
Ви займаєтесь лише китайскими автомобілями?

Запчастини для китайських автомобілів – наш основний напрямок. Але ми поступово розвиваємо напрямок запчастин для автомобілів будь-яких інших марок – наповнюємо склад, розвиваємо співпрацю з постачальниками. Тому ви можете звертатися до нас з будь-яким завданням - ми впораємося і допоможемо підібрати запчастини, без зайвого клопоту.

Що робити, якщо міста чи відділення немає в списку запропонованих?

Наша компанія працює з доставкою по всій Україні. Якщо міста нема в списку, вкажіть на це в коментарі при замовленні. Ми зателефонуємо вам в найкоротший термін для уточнення подробиць.

Що означають статуси на сайті: готово до відправки; уточнюйте наявність?

Для зручності клієнтів на сайті відображаються статуси товарів:

"Уточнюйте наявність" - товару, на наших складах та у наших партнерів, немає. Ви можете уточнити інформацію у менеджера, який зможе через відділ закупівлі подати запит на запчастину, і якщо вона з'явиться, ми обов'язково повідомимо Вас.

"В наявності", "Готово до відправки завтра", "Готово до відправки 2-3 дні" - товар є на додатковому складі та готовий тільки до відправки поштою. Такий товар можна забрати і в нашому магазині, куди його потрібно доставити, що займає більше часу, ніж доставка на склад компанії-перевізника.

"Готово до відправки та самовивозу" - товар є на головному складі або ж у роздрібному магазині, та можна забрати самовивозом у той же день. Магазин, в якому знаходиться товар відображається в картці товару.

Як дізнатися про наявність товара в магазині?

Наявність відображається в картці товару, спеціальною позначкою, де вказано адресу магазину.

Скарги
Як скаржитися?

Ви можете скористатися формою зворотного зв’язку на сторінці "Контакти"

Співробітництво
Хочу запропонувати вам свої послуги. До кого звернутися?

Скористайтеся формою зворотного зв’язку на сторінці "Контакти" або перейдіть за посиланням. Оберіть пункт “Співпраця” та заповніть форму. Ми розглянемо вашу пропозицію в найкоротший термін.

Чи можу я продавати ваші запчастини? До кого звернутися?

На сайті є вкладка “Опт” посилання, після заповнення форми, з вами зв’яжеться наш менеджер.

Обмін та повернення товару
Що робити, якщо замовленні запчастини не підійшли?

Обміняти запчастини можна, якщо вони не встановлювалися на автомобіль. Детальніше про повернення та обмін товару на сторінці.

Який зовнішній вигляд повинен мати товар під час повернення?

Товар повинен бути в тому вигляді, в якому його було відправлено. Цілісність товару та коробки обов'язкова.

Як повернути товар?

Відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживача", ви маєте право повернути будь-який товар належної якості, придбаний у нашому інтернет-магазині, протягом 14 днів з моменту його отримання.

Ми збільшуємо термін обміну/повернення товару до 30 днів після отримання замовлення. В цьому випадку можливість повернути або обміняти товар поширюється ТІЛЬКИ на автотовари та автозапчастини для марок та моделей автомобілів, представлених на сайті KITAEC.UA, та які не були замовлені "на замовлення".

Доставка товару, що повертається здійснюється безкоштовно, за винятком товарів, відправлених у дерев'яній обрешітці або вагою, що перевищує 30 кг за обсягом.

Детальніше за посиланням.

Що робити у гарантійному випадку?

Усі гарантійні претензії розглядаються згідно діючого законодавства України.

При виникненні гарантійного випадку необхідно зібрати та надати наступні документи, для проведення експертизи::

Проведення експертизи гарантійного випадку відбувається у 14-ти дневний строк з моменту отримання несправної запчастини. Якщо гарантійний випадок буде підтверджено, ми надаємо обмін автозапчастини, або повертаємо кошти, згідно суми накладної магазину.

Питання по оплаті
Я ваш постійний клієнт, яка у мене знижка?

Для постійних клієнтів діє програма лояльності. Купуючи товар на сайті чи в нашій мережі магазинів, ви накопичуєте бонуси, якими можна сплатити частину замовлення. Детальніше за посиланням.

Як розрахуватися бонусами?

При оформленні замовлення виберіть у способах оплати “Сплатити внутрішнім рахунком”. З повною інструкцією ви можете ознайомитись за посиланням.

Які гарантії, що ви надішлете посилку, після сплати на картку?

Ми працюємо на ринку автозапчастин з 2008 року. Нам довірилися десятки тисяч клієнтів, котрі купували за передплатою. Компанія піклується про репутацію, саме тому ми робимо все можливе для наших клієнтів, у чому можно переконатися затіваши до наших роздрібних магазинів.

Чи можу я сплатити на карту?

Замовлення оплачується лише на банківські реквізити, які надасть вам менеджер, після погодження замовлення.

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69