Статистика продажу нових китайських авто в Україні в червні 2021 року
У червні український авторинок продемонстрував незначне падіння продажів китайських машин. Всього було реалізовано 530 нових автомобілів - це на 3,46% менше ніж у травні, але на 3,27% більше показника за аналогічний період минулого року.
Просідання Chery, лідируючого серед китайських брендів в Україні, не можна назвати критичним. У перший літній місяць компанія реалізувала 318 одиниць машин на українському авторинку. Представництво бренду Chery в Україні запустило спеціальну цінову пропозицію на всі комплектації кросовера Chery Tiggo 7. Який розмір знижки і на які комплектації діє вигода - читайте докладніше за посиланням.
Кросовер FAW X80 2020 року одержав досить непогану популярність серед українських автолюбителів. Тому торгово-сервісна мережа АІС ще в травні оголосила про старт продажів нового FAW X80 2021 року випуску, про що ми писали раніше. Але в червні продажі кросоверів від бренду FAW, також впали.
Dongfeng Rich 6 - це ліцензійна, бюджетна версія Nissan Navara. В Україну цей пікап приїхав в квітні 2021 року. Місцеві дилерські центри продають новинку за 28 000 долл. США (приблизно 779 500 грн.). Можливо саме через високу вартість, Rich 6 так і не користується популярністю серед українських споживачів.
Однак не за всіма китайськими брендами спостерігається падіння продажів на українському авторинку. Позитивний відсотковий приріст в статистиці демонструє бренд Haval. Його позиції піднялися на 62,26% за рахунок продажів новинок H6 і Jolion третього покоління. Першу їх партію дуже швидко розкупили, а побажання клієнтів і численні заявки посприяли продовжити дію вигоди на попередні замовлення до 30 червня 2021 року.
Невелика різноманітність як брендів, так і моделей китайських машин на українському авторинку - одна з головних причин падіння продажів. Ще одна причина - чималі ціни «китайців». Чим зумовлена така висока вартість?
Під час карантину були тимчасово зупинені багато підприємств з випуску мікрочіпів. Це спровокувало їх нестачу в деяких країнах, у тому числі і в Китаї. Як наслідок - дефіцит автомобілів і зростання цін на них.
Череззаконодавчі вимоги до екологічності та безпеки автомобілів, виробники змушені
оснащувати машини дорогими технологіями. Тому автомобілі закономірно зростають
в ціні. Споживачам складно купувати настільки дорогий транспорт, а тому падає
попит на нові авто.