Статистика продажу нових китайських авто в Україні. Травень 2021
Український авторинок в травні продемонстрував незначний спад по продажу нових китайських машин. Всього було продано 549 автомобілів, що на 8,04% менше ніж у квітні 2021 року. Цифра не лякає, але все-таки негативна.
Чому ринок не дивує стрімким зростанням продажу?
-
Не зовсім зрозуміло, як здійснюють підбір китайських марок і моделей для партнерства і продажу в Україні. На автосалонах в Пекіні і в Шанхаї видно які прогресивні і за технологіями, і за якістю моделі, пропонують покупцям на внутрішньому ринку Піднебесної. У нас продаються не найпопулярніші китайські марки. Новинок постачають не дуже багато, і різноманітність марок також не надто велике.
-
Новітні китайські моделі коштують досить пристойно, на рівні з європейськими машинами. Через це швидше за все і втрачають свою цінову перевагу в очах покупців. Китайські автомобілі ще тільки входять в довіру за якістю і довговічності.
-
Авжеж сама пандемія і її економічні наслідки нікуди не поділися. Ще спостерігається певний застій ринку, якщо порівнювати з періодом до карантину.
Трохи поступився позиціями бренд Chery - найпопулярніший в Україні. Попит на кросовери серії Tiggo впав на 8,3%. А ось продаж Jetour X70 незначно, але піднявся до 65 реалізованих одиниць. Як і раніше суббренд Jetour на українському авторинку представлений лише однією моделлю X70.
Нещодавно Haval поповнив український авторинок новинками Jolion і H6 третього покоління. Ще з березня місяця стартували попередні замовлення на високотехнологічні автомобілі. Найбільш затребуваною стала модель H6, яку українські споживачі придбали в кількості 34 шт. Побажання клієнтів і численні заявки посприяли продовжити дію вигоди за попереднім замовленням до 30 червня 2021 року. Більш детальну інформацію ви знайдете за посиланням.
Втрачають популярність і легкові і вантажні автомобілі бренду JAC. А ось нових електричних кросоверів IEV S4 і IEV 7S було продано 5 шт., навіть більше ніж в минулому місяці.
Проте судячи по настрою, ніхто з нині працюючих сьогодні в Україні китайських марок - йти з ринку не планує. Деякі бренди привозять в Україну новинки автопрому і не збираються на цьому зупинятися. Нещодавно марка MG заявила, що повертається в Україну.
Застатистикою за кілька місяців можна зробити висновок, що український авторинок
- непередбачуваний. Стрімке зростання цілком може прийти на зміну незначного
спаду. Незабаром дізнаємося, як змінився попит на первинному авторинку в перший
місяць літа.