Статистика продажу вживаних китайських авто в Україні в червні 2021 року
За підсумками червня 2021 року вторинний ринок китайських машин в Україні демонструє падіння обсягів продажів на 10,67%. Причому спад активності зафіксовано практично по всім китайським брендам.
Chery вдалося реалізувати всього 563 автомобіля, що на 15,84% менше ніж у травні. Лідирує по кількості продажів модель Amulet - 196 перепроданих одиниць. Власниками підтриманих кросоверів серії Tiggo стало 122 споживача. Міський хетчбек Chery QQ замикає трійку лідерів в кількості 73 реалізованих автомобілів.
Geely теж не вдалося підняти свої продажі в цьому місяці, однак вона майже урівнялася з лідером на вторинному ринку серед «китайців» - Chery. Найбільш затребуваними виявилися моделі CK - 217 шт., MK - 115 шт. і Emgrand - 79 шт.
У червні вживані «китайці» марки Great Wall Motors користувалися меншим попитом на українському ринку, ніж в травні. У перевазі залишилися позашляховики Hover - 17 шт. Реалізація авто від брендів FAW, BYD, Chana, Haval і JAC практично не змінилася. Позитивну динаміку зростання продажів в перший літній місяць зберегли лише Lifan і MG.
У чому причина падіння продажів вживаних китайських авто на українському авторинку?
-
Недостача багатьох комплектуючих привела до того, що ціни на вживані автомобілі стрімко ростуть. Така картина спостерігається в усьому світі. За останній рік їх вартість підскочила на 15-40%. І в результаті такий автомобіль може коштувати вище своєї початкової ціни. Велика частина автівок, вік яких не перевищує трьох років, зараз пропонується за цінами вищими, ніж вони оцінювалися виробником.
-
На вторинний ринок України масово вивозять автомобілі з Європи, Америки та Кореї. Серед них багато бензинових і дизельних машин, які поступово забороняють в цих країнах. Вони досить доступні і в цьому випадку українські споживачі віддають їм перевагу.