Статистика продажу вживаних китайських авто в Україні. Травень 2021
В останній весняний місяць в Україні було продано всього 1434 китайських уживаних автомобілів, а це на 8,19% менше ніж минулого місяця. Травень виявився не надто вдалим навіть для Geely і Chery - двох домінуючих брендів на ринку вживаних китайських автомобілів.
Amulet, Tiggo і QQ - три найбільш купованих в Україні вживаних моделей від Chery. На першому місці - Amulet, якого придбали в кількості 236 шт. Далі йдуть кросовери серії Tiggo - 140 шт. І замикає трійку лідерів компактний міський хетчбек Chery QQ (101 шт.).
Серед моделей бренду Geely найчастіше купують СК - 252 шт., МК - 120 шт. і Emgrand - 87 шт. На інші моделі бренду, а саме FE, MK Cross, GC, СК-2, FC, CE, GC6 - попит ще більше зменшився.
Після двох місяців істотного зростання, з травня скоротився продаж авто від Lifan - всього 15 одиниць. Lifan X60 - одна з моделей бренду, яка до сих пір перепродується в Україні. Кросовер є копією Toyota RAV4 другого покоління, який був ґрунтовно переобладнаний. X60 отримав масивний кузов, дуже просторий салон, високу посадку і багате оснащення навіть в базовій версії.
Попередні місяці автівки від Great Wall купували трохи краще. У перевазі залишаються позашляховики Hover - 16 шт., компактні седани Vollex - 17 шт., і позашляховики Safe - 9 шт. Дуже рідко продаються пікапи Deer - 2 шт. і Wingle - 7 шт. Great Wall Hover - один з найнадійніших китайських вживаних авто в Україні. У дбайливих власників "Ховери" живуть досить довго. Не дарма, це одна з небагатьох китайських машин, на якій регулярно зустрічаються пробіги за 200 000 км.
Стабільно другий місяць поспіль продаються китайські вантажівки марки JAC - 37 шт. і автомобілі бренду BYD - 34 шт.
Які ж можуть причини падіння продажу на вторинному ринку?
Китайські автомобілі - це альтернатива вітчизняним агрегатам, з якими в ході експлуатації з'являється чимало технічних проблем. Щодо китайського автопрому, у споживачів є надія, адже це копія європейської іномарки.
Сьогодні автомобільна промисловість Китаю значно зробила крок вперед. Але ж на вторинному ринку китайські машини якраз з того самого недалекого минулого, коли постачали не найякісніші моделі.
Ще один фактор, який негативно позначається на продажах - валютні коливання. У результаті чого покупці вичікують, а процес покупки і прийняття рішення затягується.
Ще одна причина чому стали менше купувати китайські машини - проблеми з поставками запчастин, в тому числі кузовним, і сервісним обслуговуванням.
Як покаже себе вторинний ринок китайських автомобілів в перший місяць літа - скоро дізнаємося!