Скільки нових китайських авто було продано в Україні в серпні 2021 року?
В останній місяць літа українці купили і поставили на облік 583 нових китайських автомобіля, що на 9,2% більше ніж у липні. Це найвищі показники продажів за останні кілька місяців, і більш того, серпневий результат 2021-го -в 2 рази кращий аналогічного періоду роком раніше.
Як і раніше бестселером на українському первинному авторинку серед «китайців» залишається бренд Chery і його серія Tiggo (301 реалізований автомобіль). Кросовер Tiggo 4 - абсолютний лідер продажів, зупинився на позначці 113 проданих авто. Хоч цей результат і не дотягнув до показника липня, але все ж Tiggo 4 залишається «фаворитом» серед всіх китайських новинок. За свою ціну авто виправдовує всі очікування споживачів, через що і користується такою популярністю.
Попит на кросовер Jetour X70, як і раніше залишається стабільним: у серпні дилерським центрам вдалося реалізувати 61 автомобіль. Jetour X70 почали продавати в нашій країні тільки з листопада 2020 року. Він припав до смаку українським покупцям, які особливо виділяють його цікавий дизайн, що відповідає всім сучасним вимогам.
Вітчизняні автолюбителі в серпні стали активніше купувати транспортні засоби марки Haval. Що ж стосується найбільш затребуваних моделей, то в минулому місяці українці віддали перевагу оновленому Haval H6 (81 шт.) та новому кросоверу Haval Jolion (21 шт.).
Значно наростив обсяги продажів виробник спеціалізованої техніки Sinotruk, який пропонує самоскиди декількох моделей і тягачі. І як результат - 34 продані одиниці спецтехніки встановили рекорд по реалізації продукції за півроку. Останнім часом в Україні купували в місяць не більш двох десятків машин цього виробника.
Покупки автотранспорту від компанії JAC трохи знизилися - до 63 шт. Але не втрачають популярності електромобілі даної марки, а саме модель iEVS4 (10 шт.) Цей електричний кросовер має багате технічне оснащення і сучасний стильний дизайн, завдяки якому він помітний в транспортному потоці.
Все частіше на вулицях можна побачити машини китайського виробництва, і багато хто напевно задає собі питання - чому все більше споживачів переходять на «китайців»? Ще недавно компанії КНР частенько звинувачували в тому, що вони займаються крадіжкою в більш іменитих брендів, копіюючи буквально кожну деталь. Зараз же, все рідше знаходиш запозичення, які відразу впадають в очі і з кожним роком все менше копій. Скоро побачимо, чи стане ще більше власників китайських автоновинок в Україні.