УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

На китайському острові Хайнань заборонять продажі машин з ДВЗ

Китайський ринок електромобілів швидко розвивається, та намагається не відставати від європейських і американських колег ставити перед собою більш глобальні цілі, наприклад, відмовитись від використання машин з ДВЗ. Тому китайці вирішили поекспериментувати на острові Хайнань, де заборонять продавати нові машини з ДВЗ з кінця 2030 року.

До кінця десятиліття в Хайнані загальна кількість зарядних станцій перевищить 75 000. З урахуванням обмеженості території курорту це означатиме, що відстань між сусідніми пунктами заряджання електрокарів не перевищить 1,5-3 км. Теплий клімат та обмежена територія (33 тис. кв. км.) дозволяють острову стати відповідним майданчиком для експерименту з повальною електрифікацією транспорту.

Вже минулого року активне субсидування продажів електромобілів місцевою владою призвело до того, що Хайнань за часткою таких машин у структурі продажів на первинному ринку (42%) поступався лише Шанхаю з його 48%. Наразі усі таксі та автобуси на Хайнані пересуваються виключно за рахунок електротяги. Китайські автовиробники беруть активну участь у охопленні острова своїми зарядними станціями. Компанія NIO, наприклад, збирається встановити 10 000 нових зарядних станцій та 1000 пунктів експрес-заміни тягових батарей.

2.jpg

У масштабах не тільки острова Хайнань, а й усього Китаю певну проблему може представляти переведення комерційного транспорту на електротягу, оскільки бізнес рахує гроші. За рахунок більш високих витрат на часту зарядку електротранспорту подібна міграція не забезпечує швидкої фінансової віддачі. Влада острова розраховує, що до 2030 року частка електромобілів і гібридів серед машин, що експлуатуються на острові, виявиться не нижче 45%.

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69