Мінпром КНР показав черговий список новинок автопрому: що потрапило до серпневого каталогу?
Щонайменше раз на місяць Мінпром Китаю публікує каталог документації з подробицями про кількасот автомобілів. Цього разу в списку найцікавіших останніх «релізів» мінпрому опинилися – Zotye T300 EV, новий пікап від Changan, Zeekr 009, Bestune M9.
Zotye T300 EV
Zotye – це марка, яку всі списали з рахунків, але вона намагається знову заявити про себе. У липневому каталозі був бензиновий Zotye T300, а вже у серпневому з'явилася його електрична версія – T300 EV.
Zotye T300 EV вийшов у Китаї в 2018 році і навіть встиг піти з ринку. Зараз перед нами постала модель з тим самим ім'ям і зовнішнім виглядом. А ось її параметри трохи змінилися: габаритні розміри склали 4505 х 1830 х 1640/1665 мм при колісній базі 2610 мм. Він довший за машину 2018 року на 100 мм, хоча його колісна база не зазнала змін. В іншому цей Zotye такий же, що й раніше - електромотор на 129 к.с (95 кВт), максимальна швидкість 140 км/год, літій-іонна батарея.
Якщо перевидання старих моделей – це єдине, з чого Zotye повертається на ринок, їй навряд чи вдасться вийти зі складного становища.
Bestune M9 – бюджетна версія Hongqi HQ9
Мінівен Bestune M9 побудований на одній базі з преміальним Hongqi HQ9. Зовні він дуже відрізняється від свого попередника. У нього безрамкові грати радіатора, вузькі фари, з'єднані світлодіодною смугою, а також єдиний елемент ліхтарів. Можна відзначити і присутність нового логотипу Bestune на передній М9.
Габарити мінівену Bestune майже повністю збігаються з Hongqi HQ9. Його розміри становлять 5280 х 2005 х 1945 мм при колісній базі 3200 мм. M9 навіть трохи більший, ніж Hongqi - довше на 58 мм і вище на 10 мм. Під капотом Bestune M9 буде встановлений 2-літровий двигун CA4GC20TD-35 потужністю 252 к.с.
Пікап від Changan із мотором від GWM
Раніше Changan офіційно поділилася шпигунськими знімками свого нового пікапа. Тепер із ним можна познайомитися докладніше. Автомобіль отримав два варіанти виконання з різними колісними базами. Габарити стандартної версії складають 5350 х 1930/1980 х 1865/1875 мм при колісній базі 3180 мм (навантажувальний майданчик: 1600 х 1595 х 500 мм). Довгобазний варіант може похвалитися параметрами в 5600 х 1930 х 1865 мм при базі 3430 мм (навантажувальний майданчик: 1850 х 1595 х 500 мм). При цьому вантажопідйомність моделей однакова – 495 кг. Зовні автомобілі дуже схожі між собою за рахунок великої решітки радіатора, фар та рубаних форм. Відмінність полягає в наявності пластикового обважування в «укорочених» пікапів.
Тут варто зазначити і спеціальну версію. У неї коротка колісна база, змінені бампери, лебідка та «чорний пакет» без хрому. Очевидно, що такий пікап прицільно розрахований на бездоріжжя. Габарити спеціальної версії трохи інші і становлять 5350 х 2006 х 1875 мм.
Під капотом у обох версій опціонально розміщуються два 2-літрові мотори. Перший – турбодизель від Great Wall Motors (GW4D20M) на 165 к.с. Бензиновий двигун Changan виготовляє самостійно – це JL486ZQ5, який можна зустріти на кросовері Uni-K. На пікапі його віддача становить 232 л. (171 кВт). Витрата палива бензинової версії складає 9,9-10,6 л/100 км (залежно від габаритів) проти 9 літрів дизеля.
Zeekr 009 – преміальний мінівен від Geely
Зовнішній вигляд Zeekr 009 вийшов дуже футуристичним: багато простих ліній, які контрастують із «завантаженою» деталями передньою частиною. Тут можна побачити імітацію радіаторної решітки, блок фар і денні ходові вогні. Габарити Zeekr 009 становлять 5209 х 2024 х 1856/1867 мм при колісній базі 3205 мм. На нього можна опціонально встановити пневматичну підвіску.
Автомобіль використовує літій-іонну батарею від CATL і два двигуни сукупною потужністю 544 к.с. (400 кВт). Їх для Zeekr виробляє компанія Viridi E-Mobility Technology – одна з дочок Geely. З такою віддачею Zeekr 009 може легко стати найшвидшим мінівеном у розгоні до першої «сотні». Зараз цей титул утримує Voyah Dreamer із електромоторами на 435 к.с. (320 кВт).