MG анонсував новий кросовер для європейського ринку
Бренд MG озвучив першу інформацію про новий електричний кросовер під назвою MG4 Electric. Як повідомляє прес-служба виробника, "європейська" новинка практично ідентична нещодавно представленому MG Mulan для Китаю. MG4 дебютує на британському ринку у вересні цього року.
MG4 EV стане першою моделлю бренду, яку збудують на новій модульній архітектурі Modular Scalable Platform (MSP) материнської компанії SAIC Motor, що базується на 880-вольтовій системі. Ця архітектура дозволяє будувати моделі з колісною базою від 2,65 до 3,1 метра з різними типами кузовів, від хетчбеків до позашляховиків та фургонів. Саме вона стане основою цілої низки перспективних моделей марки.
Габаритна довжина MG4 складає 4290 мм, ширина – 1840 мм, висота – 1500 мм. Інформації про розмір колісної бази поки що немає. MG4 EV із позашляховими елементами зовні нагадує оновлений MG 5 EV. Автомобіль отримав оригінальну "горизонтальну" світлотехніку, подвійний задній спойлер на даху, панорамний дах, сріблясту вставку в задньому бампері.
Салон виконаний у стилістиці мінімалізму. На панелі приладів встановлені два екрани, які забезпечують водія та його супутників всією необхідною інформацією. На центральній консолі передбачено майданчик для бездротової зарядки смартфона, а також циліндричний контролер керування режимами роботи силового агрегату.
На старті продажів кросовер буде запропонований із батареєю ємністю 51 або 64 кВт/год. Якого типу осередки встановлені в акумуляторі, в компанії не уточнюється. Інші моделі комплектуються літій-залізо-фосфатними (LFP) та літій-нікель-марганець-кобальт-оксидними (NCM) батареями.
Як повідомили в MG Motor, у новому блоці, який у компанії називають One Pack, осередки розташовані горизонтально. У висоту він сягає всього 110 мм. Завдяки високому ступеню інтеграції та новій системі охолодження батареї обіцяно «особливо довгий» термін служби та захист від теплового розгону.
Дальність ходу MG4 становитиме до 450 км у циклі вимірювань WLTP. Потужність єдиного електродвигуна, що приводить задню вісь, досягає 125 кВт (179 л.с.) з меншою батареєю і 150 кВт (204 л.с.) – з більшою. Надалі обіцяють версії з більш ємними акумуляторними блоками та повним приводом.
MG представить усі подробиці та ціни на модель MG4 EV у найближчі місяці. Новинці доведеться конкурувати з такими електромобілями як VW ID.3, Kia EV6 та Hyundai Ioniq 5.