УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Китайський NIO показав новий електрокросовер ES7

Китайський виробник NIO електромобілів представив нову модель – електричний кросовер ES7. Новинка вже доступна по передзамовленню, але тільки в Китаї. Перші постачання заплановані на 28 серпня.

NIO ES7 – це п'ятимісний електрокросовер, який виготовляється у Китаї спільним підприємством JAC та NIO. Він оснований на технологічній платформі другого покоління NIO NT2.0 із розподілом ваги 50:50. NIO ES7 використовує двомоторне повнопривідне компонування. Попереду у нього встановлено двигун із постійними магнітами потужністю 180 кВт, а ззаду – 300 кВт.

NIO пропонує ES7 з двома варіантами акумуляторних батарей: стандартною ємністю 75 кВт/год та великою на 100 кВт/год, запас ходу яких 485 км та 620 км відповідно. Пізніше NIO додасть до лінійки батарею дальньої дії потужністю 150 кВт/год, із запасом ходу 930 кілометрів.

Інтер'єр. Кермо з плоским дном здається великим для автомобіля. Цифрова панель приладів має діаметр 9,8 дюйма. «Плаваючий» основний сенсорний екран має діаметр 12,8 дюйма. Крім того, ES7 оснащений 260 000-кольоровим HUD. Екрани в салоні порівняно маленькі та далеко один від одного. Екрану перед пасажиром немає, як у більшості інших нових китайських електромобілів. Пасажири ззаду отримали лише сенсорний екран розміром із телефон для керування кондиціонером.

NIO ET7 завантажений різними програмами допомоги:

  1. Цифрова система NIO інтелектуальних технологій. Це основна система для платформи NT2, що поєднує апаратне забезпечення, програмне забезпечення та операційну систему;
  2. Banyan. Це "розумна операційна система" на платформі NT2;
  3. Автономне керування NIO (NAD);
  4. Суперсенсор NIO Aquila. Набір датчиків для допомоги водієві;
  5. Суперкомп'ютерна платформа NIO Adam;
  6. PanoCinema. Розважальна система, що використовує HUD як екран. Цікаво, що NIO розробили окуляри доповненої реальності із NRreal для використання всередині автомобіля.

Центральна консоль з бездротовим зарядним майданчиком, двома підсклянниками, селектором приводу та всього трьома кнопками. Задня кабіна з великою кількістю місця та диваноподібними сидіннями. Кожне оснащене трьома повітряними подушками. Паски безпеки того ж кольору, що й сидіння.

На лобовому склі розташовані LiDar (посередині) та дві камери високої роздільної здатності. ES7 відрізняється роздільною фарою, основні фари якої розташовані на дальніх сторонах бампера.

NIO заявляє, що об'єм багажника становить 658 літрів, включаючи прихований відсік під підлогою. Також новинка має електричний фаркоп. Останнім часом ми часто спостерігаємо це на нових китайських електромобілях. ES7 може буксирувати причіп або кемпер вагою 2000 кг.

Ціни на нову модель Nio починаються з 66 900 євро (без субсидій на моделі з акумулятором ємністю 75 кВт/год). ES7 з акумулятором ємністю 100 кВт/год буде доступний приблизно за 75 300 євро. Для тих, хто вибирає оренду акумулятора, ціни починаються від 57 000 євро. Ціни на варіант з батареєю на 150 кВт/год поки не вказуються.

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69