УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Як змінилися продажі електромобілів у Китаї за листопад 2021 року?

У світі не вщухають перегони за лідерством на ринку електромобілів. Найпомітнішим її учасником досі залишається Tesla, але останнім часом у неї з'явився серйозний конкурент – Китай. З кожним роком зростає кількість компаній із КНР, які заявляють про плани виходу на міжнародний ринок. Їхня головна мета – «озеленення» автомобільного парку на 100% вже до 2035 року. Статистика показує, що вони рухаються в правильному напрямку.

Скільки електрокарів продали у Китаї у листопаді?

Продаж електромобілів у Китаї, за даними Китайської асоціації легкових автомобілів (CPCA), продовжує зростати і це свідчить про те, що автомобільний ринок країни прискорено переходить до «зеленого» режиму.

Минулого місяця в Китаї було продано в цілому 378 000 електромобілів, що на 122,3% більше в річному обчисленні і майже на 20% більше в місячному обчисленні. Продажі електромобілів за період із січня по листопад підскочили на 178,3% у річному обчисленні до 2,51 млн одиниць.

У китайських виробників електромобілів минулого місяця виявилися сильними оптові продажі, причому 14 з них перевищили позначку 10000 одиниць. Оптові продажі BYD - 90546 шт., у той час як Tesla China минулого місяця досягла 52859 одиниць.

Який електромобіль у Китаї найпопулярніший?

Найпопулярніша модель у Китаї - Hongguang Mini EV, яку виготовляє SAIC-GM-Wuling Automobile. Це спільне підприємство китайських компаній SAIC Motor та Wuling Motors та американської General Motors. Виробник позиціонує компанію як "народний автомобіль для повсякденного використання", його стартова ціна - близько $4485. Повного заряду вистачає на 120 км, і в січні 2021-го це був найбільш продаваний автомобіль у світі. Автомобіль користується особливою популярністю у молоді та жінок.

Виробники в Китаї і справді зараз будують досить якісні автомобілі за відносно невелику ціну. Саме китайські електрокари на даний момент є одними з найдоступніших альтернатив машинам з двигунами внутрішнього згоряння. Звичайно, що стосується маркетингу та світової популярності, то жоден з китайських виробників з Tesla конкурувати поки що не може. Багато хто з них не відомий за межами КНР. Однак у масовому сегменті електрокарів вони можуть стати лідерами, якщо західні конкуренти не почнуть складати їм конкуренцію, знижуючи ціни.

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69