УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Chery тестирует Tiggo 7 Pro с полным приводом

У мережі з'явилися перші знімки кросовера Chery Tiggo 7 Pro з повним приводом. Автомобіль виїхав на тести і досить несподівано потрапив до об'єктиву китайських папараці.

На даний момент повноприводної версії Tiggo 7 Pro/7 Plus немає навіть у Китаї. Хоча така конфігурація вже анонсована, причому не лише для місцевого ринку. Однак, окрім самого анонсу, компанія Chery зовсім не поспішає ділитися іншими подробицями щодо майбутньої моделі. І, як завжди в подібних ситуаціях, на допомогу прийшли китайські фотошпигуни.

Невеликий напис AWD на задніх дверях автомобіля говорить про те, що перед нами дійсно Chery Tiggo 7 Pro з повним приводом. На шпигунських знімках добре видно задній приводний вал, що йде до колеса. Це доводить, що перед нами справді повноприводний варіант. Але це не єдине, що можна зрозуміти за цими фотографіями. Вони приховують ще кілька цікавих подробиць.

3.jpg

Найрезонансніша новина для китайських користувачів прихована в назві автомобіля. На свіжих знімках кросовер позує з назвою Tiggo 7 Pro, а не 7 Plus.

Це означає, що модель готується до експорту. У Китаї взагалі не використовують приставку «Pro» в назві цього покоління кросоверів.

Експортна назва моделі викликала легкий подив у місцевих соцмережах. Передбачалося, що спочатку автомобіль повинен вийти на внутрішній ринок, а потім на закордонний. Але, можливо, все буде зроблено навпаки або одночасно. У будь-якому випадку зараз у Chery тестують саме експортну версію. Швидше за все, річ у тому, що для зовнішніх ринків повний привод є більш пріоритетною та затребуваною опцією. Тим більше, що закордонні продажі марки зараз становлять не менше третини всього обсягу.

2.jpg

Ще одним важливим моментом на фото став індекс автомобіля – 290т. Це дає нам чітке розуміння, що під капотом у Tiggo 7 Pro з повним приводом виявиться турбодвигун на 1,6 літра з максимальною потужністю 197 кінських сил і піковим крутним моментом 290 Н/м. Швидше за все, новий кросовер отримає силовий агрегат від преміального кросовера. Відповідно, трансмісією виступить 7-ступінчаста роботизована коробка передач DCT з двома "мокрими" зчепленнями від виробника Getrag.

У кадр потрапив інтер'єр кросовера. З ним жодних несподіванок не помічено. Він повністю відповідає дизайну китайської Tiggo 7 Plus зі здвоєним екраном для приборної панелі та медіасистеми.

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69