УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Чим збираються дивувати компанії Hongqi і BYD?

Китайські ЗМІ звернули увагу на 2 моделі каталогу з автомобілями «нової енергії», який випустило Міністерство промисловості та інформаційних технологій Китаю. Це далекобійні модифікації електричних кросоверів Hongqi E-HS9 і BYD Tang EV, які ще не надійшли в продаж. В їх паспортних даних значиться пробіг на зарядці в 690 і 700 км (цикл NEDC) відповідно. Для кросоверів з солідними масою і лобовою площею, це дуже хороший показник.

Далекобійний Tang EV буде оснований на 245-сильній монопривідній версії, його крутний момент збільшать до 350 Н/м. Також він отримає перекроєний ніс в стилі Dragon Face 2.0 із закритими декоративними гратами в стилі седана BYD Han EV, через та стане довшим на 30 мм. Його 700 км ходу особливо вражають, враховуючи, що машина використовує літій-залізофосфатні акумулятори (у них не найвища питома ємність), а не потрійні літієві.

У Hongqi E-HS9 під підлогою явно з'явиться нова батарея, яка відрізняється від колишньої не тільки по загальній місткості, але і за питомою - 206 Втч/кг проти 180.

Даних про ємність батарей поки не розкривають, однак новинки можна оцінити за іншими параметрами. Hongqi E-HS9 в новому далекобійному варіанті використовують два двигуни по 160 кВт (по 217,5 к.с. на кожній з осей), як і нинішня молодша модифікація E-HS9, але при цьому більш ефективний (витрачає в середньому 18 кВт/год на 100 км проти 19,3). Це вражає, враховуючи, що перед нами кросовер довжиною 5209 мм. Самі компанії поки не дають ніякої офіційної інформації, але напевно поділяться нею на автошоу в Ченду, яке відкривається 29 серпня.

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69