Changan Uni-V показали без камуфляжу
Лінійка суббренда Uni, який належить Changan, скоро поповнить свій модельний ряд новим седаном з позначенням V. Модель дебютує в Китаї до кінця нинішнього року і стане першим автомобілем з кузовом седан в лінійці Uni. До цього часу під цією маркою продавалися тільки кросовери, проте з новим Uni-V китайський автовиробник має намір вийти в сегмент преміальних седанів.
Дизайнери Changan надали седану строго геометричну передню панель. Змішаний повітрозабірник робить UNI-V схожим на електромобіль, в той час як великі повітрозабірники під ним, ймовірно встановили більше в естетичних, ніж в функціональних цілях. Гострі фари надають автомобілю певного зловісного вигляду.
Упевнені, чіткі лінії переходять на бічний профіль, з візуально довгим капотом і такою ж лінією даху, що закінчується задньою частиною в стилі фастбек. З додатковими 18-дюймовими колесами UNI-V виглядає візуально привабливим. Також присутні висувні дверні ручки, як і в більшості сучасних китайських автомобілів цієї категорії.
Ретро-футуристичні задні ліхтарі - дуже вражаючі, а подвійні хромовані вихлопні труби виглядають спортивно, як і третій стоп-сигнал в центрі. Судячи з усього, версія UNI-V також має задній спойлер з електроприводом.
У довжину Uni-V досягає 4,68 метра, завширшки трохи більше 1,8 метра, у висоту - 1,43 метра, колісна база становить 2,75 метра. Розміри цілком конкурентноспроможні в порівнянні з аналогічними автомобілями, такими як Honda Civic і Lynk & Co 03.
Китайська преса повідомляє, що Uni-V укомплектують півторалітровим бензиновим турбомотором, який розвиває 180 кінських сил. З такою установкою авто зможе розганятися до 205 кілометрів на годину.
Більше подробиць з'явиться ближче до прем'єри, яка відбудеться на автосалоні в Гуанчжоу. Спортивний вигляд новинка має не спроста, а з метою отримати популярність серед молодих покупців. Але чи зможе Uni-V завоювати їхню довіру - скоро дізнаємося.