УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Changan підбив підсумки 2022 року і поділився планами на майбутнє

У 2022 році Changan продовжив дотримуватися курсу розвитку двох великих проектів: «Шангрі-Ла» та «Дубхе». Перший спеціалізується на розвитку гібридів та електромобілів, а другий – на вдосконаленні технологій автономного водіння. Компанії вдалося реалізувати 2,34 млн. авто і це лише на 2% більше за аналогічний показник 2021 року. При цьому Changan може пишатися й іншим результатом – 71% проданих машин мали вартість понад 100 тисяч юанів.

На закордонних ринках Changan також намітилося зростання: обсяг експорту склав 249 000 авто, що на 57,3% вище за показник 2021 року. При цьому безпосередньо під своїм брендом компанія реалізувала за межами Китаю 147 тисяч машин.

2.jpg

У сфері гібридних та повністю електричних автомобілів також намітилося явне зростання: у 2022 році компанія реалізувала 284 000 машин на нових джерелах енергії – на 160,5% більше, ніж у 2021-му. Найкраще продавалися такі авто:

  • Сітікар Changan Lumin, продаж якого перевищував 10 тисяч одиниць протягом п'яти місяців.
  • Седан SL03 від бренду Deepal: за грудень придбали понад 10 тисяч шт.
  • Ну і не можна залишити без уваги те, що на електромобіль преміум-класу Avatr 11 надійшло понад 20 000 замовлень.

Крім результатів продажів, у Changan нагадали, що їхні автомобілі стали найякіснішими серед китайських брендів за версією місцевого підрозділу американського агентства JD. Power.

3.jpg

Плани на 2023 рік

У 2023 році компанія має намір значно підвищити рівень продажів – з 2,34 мільйона до 2,8 за рахунок автомобілів на нових джерелах енергії. Першими на ринок Китаю вийдуть кросовери Deepal S7 та Avatr E12, електрична версія пікапа Lantazhe, а також електроседан C236. А потім до продажу надійдуть і інші моделі, включаючи CD701. Це є електромобіль для нового суббренду Changan, відомого як Zhuge. Це крос-купе на базі нової платформи інтелектуального керування SDA.

4.jpg

Загалом Changan розкрив карти та надав багато заводських номерів майбутніх новинок: C928, C857, D857, C318, C390, B390, CD570, C916, E15 і E16. Зазвичай номери, що починаються на літеру C відносяться до бренду Deepal (так було з Changan SL03 (C385) і S7 (C673)). Таким чином, на нас чекає відразу 5 моделей для бренду Deepal.

7.jpg

За літерами "CD" та "E" ховаються автомобілі марок Zhuge та Avatr. Виходить, що модельний ряд Zhuge укомплектують двома моделями, а до сімейства Avatr додадуться відразу три. Нові автомобілі будуть збудовані на інтелектуальній платформі SDA. За словами представників Changan, виробництво тестових автомобілів в основі з нею вже розпочалося. Крім випуску нових автомобілів Changan також випустить гібридні версії всіх своїх паливних бестселерів.

5.jpg

Нові суббренди

Компанія готує запуск нового бренду за назвою OX. Під ним випускатимуть електромобілі масового сегменту. До 2025 року продажі OX складуть 800 тисяч автомобілів на рік. Такий самий результат прогнозується і для бренду Deepal. Аналогічний рівень продажів має показати і бренд Kaicene, який продає у Китаї пікапи та легкий комерційний транспорт.

А до 2030 року компанія має намір збільшити продаж до 5 мільйонів автомобілів, 4 мільйони з яких будуть припадати безпосередньо на бренд Changan. При цьому відсоток автомобілів на нових джерелах енергії має перевищити 60%, а частка експорту – 30%.

6.jpg
УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69