Масло трансмісійне синтетичне 1л (в ГУР) ATF VI Atomic Oil XADO (XA 20124)
XADO Atomic Oil ATF VI (XA 20124) 1л - Синтетичне трансмісійне масло
Містить атомарний РЕВІТАЛІЗАНТ.
XADO Atomic Oil ATF VI - найкраще на сьогоднішній день масло для автоматичних трансмісій всіх типів, в тому числі шестиступенчатых. Нова розробка концерну General Motors для автоматичних коробок зміни передач. Спеціальний пакет присадок і ревіталізант захищають підшипники, золотникові пари, муфту гідротрансформатора, шестерні і продовжують життя коробок зміни передач.
можливість
Довговічність, комфортність, плавність перемикання передач завжди будуть підтримані на вищому рівні завдяки роботі запатентованої формули атомарного ревіталізанта, що входить до складу XADO Atomic Oil. Застосування ревитализанта визнано перспективним напрямком в області енерго - та ресурсозбереження і підтверджено сертифікаційними випробуваннями в 35 країнах світу.
Перевага
- Покращує роботу фрикціонів автоматичних трансмісій, забезпечує безривкове перемикання передач
- підвищує надійність роботи і збільшує термін служби механізмів управління
- Підвищує чіткість роботи коробок зміни передач і гідросистем, забезпечуючи комфортне управління
- Ефективно передає крутний момент момент двигуна
- Відрізняється дуже високою плинністю при низьких температурах (температура застигання до -54 °С), забезпечує швидкий вихід на робочий режим
- Захищає від корозії, підтримує трансмісію в чистоті, перешкоджає піноутворенню, підтримує еластичність ущільнювачів
- Завдяки зниженій високотемпературній в'язкості сприяє зниженню витрата палива
- Демпфує екстремальні навантаження
- Знижує шум і вібрація.
Базове масло для XADO Atomic Oil ATF VI виготовлено на основі високоочищених (з чистотою 99,9 базових масел технології гідрокрекінгового синтезу.
масло XADO Atomic Oil ATF VI є малов'язким і володіє винятковою плинністю при низьких температурах (не застигає до -54 °С). Це забезпечує швидкий вихід трансмісії на робочий режим на початку руху автомобіля після стоянка.
Завдяки зниженій високотемпературній в'язкості (6 мм2 / с при 100 °С) максимально знижені гідродинамічні втрати в АКПП і досягається додаткова економія палива під час час руху автомобіля.
Ви можете написати його першим.