УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

TPMS-датчики

Фільтр
Ціна
Виробник
Дисплей
Максимальний тиск
Тип харчування
Сортувати:
Philips
base64 Система контролю TPMS TS60i GoSure PHILIPS
Уточнюйте наявність
1 2 3 4 5
Арт.:TS60i
Для всіх моделей
Система контролю TPMS TS60i GoSure PHILIPS
3 199
base64 Система контролю тиску у шинах Steelmate
Уточнюйте наявність
1 2 3 4 5
Арт.:DIY-TP-70
Для всіх моделей
Система контролю тиску у шинах Steelmate
1 645

Сучасний автомобіль - складний технічний пристрій з комплексу взаємопов'язаних між собою компонентів. Одними з таких важливих компонентів є колеса, від яких залежить безпека водія і пасажирів. Саме тому необхідно регулярно перевіряти тиск в шинах.

Навіщо потрібна система контролю тиску в шинах?

Спущена шина і слабкий тиск в ній, можуть істотно вплинути на безпеку знаходження в автомобілі. Низький тиск погіршує керованість, збільшує гальмівний шлях, а також призводить до нерівномірного зносу протектора і знижує термін служби шини. Система контролю тиску в шинах або TPMS (tire pressure monitoring system) особливо добре себе зарекомендувала при використанні на зимових дорогах.

Які переваги дає система контролю тиску в шинах?

  • безпечна їзда;
  • паливна економічність;
  • збільшений термін служби шин.

Система контролю тиску в шинах гарантує водієві, що будь-яка зміна тиску всередині колеса (крім запасного) не залишиться непоміченим, і водій буде проінформований про це через приладову панель або спеціальний дисплей.

Своєчасне отримання такої інформації дає можливість на ранній стадії усунути пошкодження шини і продовжити подальше пересування вже без ризику для водія і пасажирів. Варто відзначити, що деякі системи конкретно вказують на колесо, в якому стався прокол, а деякі просто повідомляють що «в одній з шин впав тиск».

Види датчиків тиску шин і принцип їх роботи

Залежно від організації контролю тиску в шині всі системи поділяються на прямі і непрямі.

Непрямі системи контролюють параметри, які змінюються внаслідок зміни (зменшення) тиску в шині. Одним з таких параметрів є відносне збільшення частоти обертання приспущених коліс. Дійсно, приспущене колесо зменшується в діаметрі, отже, при однаковій швидкості обертається швидше, чим колесо без пробою такого ж розміру. В такому випадку контроль покладається на блок ABS, основними датчиками якого є датчики частоти обертання коліс. Такі системи штатно встановлюються в багато автівок. Власне, процес установки полягає в додатковому програмуванні блоку ABS без установки додаткових контрольних пристроїв і обладнання.

До датчиків непрямого контролю можна віднести датчики температури шин. При зменшенні тиску в колесі, останнє починає нагріватися. Таким чином, контроль температури дозволяє оцінити зменшення тиску. Коректність такого контролю зменшується на малих швидкостях і вологому дорожньому покритті. Більшість сучасних датчиків інтегрують вимірювання тиску і температури.

Найбільш точний контроль забезпечують прямі системи контролю, які безпосередньо вимірюють величину тиску в колесі. Такі системи виготовляють як для установки в якості штатних опцій авто, так і для додаткового обладнання автотранспортних засобів.

Також, датчики тиску шин можуть бути в зовнішньому і внутрішньому виконанні. У першому випадку вони встановлюються на ковпачки коліс. У другому випадку потрібно розбортування колеса для установки датчика у внутрішню порожнину шини. Перевага зовнішніх датчиків - простота установки, заміни. Однак, внутрішні датчики знаходяться в більш сприятливих для експлуатації умовах: всередині шини, там сухо.

Датчики тиску в шинах обертаються в такт руху коліс. Тому для організації зв'язку з головним блоком контролю системи TPMS використовується радіоканал з невеликим радіусом дії (щоб не було випадкових даних від аналогічних датчиків автомобілів, які рухаються поруч).

Як доглядати за датчиками тиску в колесах?

Калібрування. Час від часу TPMS видає помилковий сигнал тривоги, і навіть доведення тиску в усіх колесах до ідеальних значень не прибирає аварійне повідомлення з щитка приладів. У деяких конструкціях обнулити помилку можна самостійно, в деяких для калібрування треба їхати на СТО. Врахуйте, що тиск в колесах на боці, який повернений до сонця, завжди буде вищим, ніж на тому, що залишався в тіні.

Батарейки. У кожному датчику є мініатюрна батарейка, яку час від часу доводиться міняти. Крім грошей, це може спричинити за собою проблеми з шиномонтажем (якщо датчик прихований в шині). Тому, ймовірно, може мати сенс міняти старі батарейки попутно - наприклад, під час чергового сезонного перевзування.

Злодії. Ті датчики позаштатних систем TPMS, які кріпляться зовні замість ковпачків, легко стають здобиччю різного роду злодіїв, а то і просто дворової дітвори. Єдине, що тут можна порадити - використовувати таку систему тільки в далеких подорожах, а для щоденних рутинних поїздок ставити звичайні захисні ковпачки. На жаль, в такому випадку кожен раз доведеться підкачувати всі шини компресором.

Шиномонтаж. Датчики тиску, вмонтовані в колеса, можна пошкодити під час некваліфікованого шиномонтажу. Тому при кожному зверненні в сервіс треба попереджати майстрів, що під покришкою встановлений датчик.

Датчики тиску в шинах для свого автомобіля ви можете придбати в інтернет магазині kitaec.ua. Вся продукція в асортименті виключно високої якості і прийнятної ціни. Оперативна доставка в будь-яку точку України. Також, є можливість особисто придбати датчики тиску в шинах в роздрібних магазинах в Києві, Одесі та Кропивницькому.

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69