Бортовий комп'ютер Multitronics (SL-50V)
- 12 місяців
- обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Бортовий комп'ютер Multitronics SL-50V
Графічний маршрутний бортовий комп'ютер Multitronics SL-50V призначений для установки на інжекторні автомобілі (У т.ч. іномарки) у повноцінне 1DIN-місце (розмір автомагнітоли з рамкою).
Робота приладу можлива як з ЕБУ (список підтримуваних ЕБУ представлений нижче), так і безпосередньо з датчиком швидкості та форсункою, при цьому робота з ЕБУ розширює функціональність бортового комп'ютера.
У найближчі півроку планується випуск приладів тільки з позитивним тип відображення.
Увага! Обмеження установки!
Встановлення приладу можливе тільки у повноцінне DIN-місце! (Розмір автомагнітоли з рамкою)
Розміри приладу посадочні (ширина х висота): 181 мм х 53 мм
Розміри приладу зовнішні (ширина х висота): 187 мм х 58 мм
Основні особливості маршрутного комп'ютера SL-50V:
1. Робота приладу у 3-х режимах:
- універсальний - для інжекторних автомобілів (у т.ч. іномарки), використовується підключення до датчика швидкості та форсунки;
- по ЕБУ - робота з певним типом ЕБУ, розширена функціональність та читання кодів помилок (сумісність див. нижче).
- OBD-II - змішаний тип підключення для автомобілів, що підтримують діагностичний протокол OBD-II (сумісність див. нижче).
2. Встановлення у повноцінне 1DIN-місце.
3. Графічний індикатор - спостереження миттєвих параметрів у вигляді графіків.
4. RGB дисплей довільного кольору.
5. Понад 100 функція.
6. Читання та скидання кодів помилок (при роботі з ЕБУ).
7. 6 параметрів на дисплеї одночасно.
8. 3 програмованих мультидисплея користувача.
9. Зміна 6-ї параметрів одним дотиком.
10. Звуковий супровід всіх режимів.
11. Звукове попередження про аварії.
12. Автоматичний розрахунок поправочних коефіцієнтів по швидкості та витрати паливо.
13. Розширені налаштування.
14. Довільне тарування паливний бак.
15. Можливість підключення парктроніка Multitronics
Марки автомобілів | Робота з К-лінії з ЕБУ | Універсальний режим | OBD-II |
---|---|---|---|
Усі моделіВАЗААза станом на 10.2006р. | Січень 5.1. Bosch M1.5.4 Bosch M1.5.4N VS 5.1 Ітелма Січень7.2 Ітелма Bosch MР7.0 Bosch M7.9.7 Bosch M7.9.7+ | + | - |
Усі моделіГАЗіУАЗза станом на 10.2006р. | МІКАС 5.4 МІКАС 7.1 МІКАС 7.2 СОАТЕ 301 СОАТЕ 302 СОАТЕ 309 Ітелма VS5.6 | + | - |
ІЖ (ОДА) ЗАЗ (Славута) Daewoo (Sens) | МІКАС 7.6 | + | |
Інжекторний а/м OBD-II ISO 9141 / ISO 14230 | - | + | + |
Будь-який інжекторний а/м (У т.ч. іномарки) | - | + | - |
№ | Функції: | ВАЗАА | ГАЗ | Мікас76 | Унів. | OBD-II |
---|---|---|---|---|---|---|
Дисплеї "ПАРАМЕТРИ 1-3" (для Універсального режиму Параметри 1-2) | ||||||
1 | Миттєва витрата палива на 100 км | + | + | + | + | + |
2 | Залишок палива в баку | + | + | + | + | + |
3 | Температура охолоджувальної рідини | + | + | + | - | + |
4 | Температура повітря | + | + | + | + | + |
5 | Швидкість | + | + | + | + | + |
6 | оборот | + | + | + | + | + |
7 | Напруга | + | + | + | + | + |
8 | час | + | + | + | + | + |
9 | Дросель | + | + | + | - | + |
10 | Масова витрата повітря | + | + | + | - | + |
11 | Прогноз пробігу на залишку палива в баку | + | + | + | + | + |
12 | Напруга на датчике кислорода | + | - | - | + | |
13 | Положення крокового двигуна | + | + | + | - | - |
14 | Виправлення УОЗ | - | + | - | - | - |
15 | Тривалість упорскування | + | + | + | + | |
16 | Миттєва витрата палива в годину | + | + | + | + | + |
Дисплей "Середні за поїздку" | ||||||
17 | час за поездку | + | + | + | + | + |
18 | Витрата на 100 км за поїздку | + | + | + | + | + |
19 | Швидкість средняя за поездку | + | + | + | + | + |
20 | Пробіг за поїздку | + | + | + | + | + |
21 | Витрата палива за поїздка | + | + | + | + | + |
22 | Вартість поїздки | + | + | + | + | + |
Дисплей "Середнє/скидання" | ||||||
23 | час до сброса | + | + | + | + | + |
24 | Витрата на 100 км середній до скидання | + | + | + | + | + |
25 | Швидкість средняя до сброса | + | + | + | + | + |
26 | Пробіг до скидання | + | + | + | + | + |
27 | Витрата палива до скидання | + | + | + | + | + |
28 | Вартість до скидання | + | + | + | + | + |
Дисплей "Середні накопичувальні" | ||||||
29 | Моторесурс накопичувальний | + | + | + | + | + |
30 | Витрата на 100 км загальний накопичувальний | + | + | + | + | + |
31 | Абсолютна середня швидкість | + | + | + | + | + |
32 | Абсолютний пробіг | + | + | + | + | + |
33 | Вартість/загальна | + | + | + | + | + |
34 | Вартість/загальна | + | + | + | + | + |
Дисплей "Середні в пробках" | ||||||
35 | час в пробках | + | + | + | + | + |
36 | Витрата на 100 км середній у пробках | + | + | + | + | + |
37 | Швидкість средняя в пробках | + | + | + | + | + |
38 | Пробіг у пробках | + | + | + | + | + |
39 | Витрата палива в пробках | + | + | + | + | + |
40 | Вартість у пробках | + | + | + | + | + |
Дисплей Технічного обслуговування 1 | ||||||
41 | Заміна повітряного фільтра | + | + | + | + | + |
42 | Заміна олії КПП | + | + | + | + | + |
43 | ТО форсунок | + | + | + | + | + |
44 | Середня напруга АКБ | + | + | + | + | + |
45 | Заміна ременя ГРМ | + | + | + | + | + |
46 | Інформація | + | + | + | + | + |
Дисплей Технічного обслуговування 2 | ||||||
47 | Заміна охолоджувальної рідини | + | + | + | + | + |
48 | Заміна оливи двигуна | + | + | + | + | + |
49 | Заміна свічок | + | + | + | + | + |
50 | Помилки системи | + | + | + | - | +** |
51 | Сушіння свічок запалювання | + | - | - | - | - |
Дисплей Установок 1 | ||||||
52 | Корекція індикації швидкості | + | + | + | + | + |
53 | Корекція індикації витрати паливо | + | + | + | + | + |
54 | Виправлення за температурою повітря | + | + | + | + | + |
55 | Будильник | + | + | + | + | + |
56 | Активізація будильника | + | + | + | + | + |
57 | Встановлення періоду графопобудівника | + | + | + | + | + |
Дисплей Установок 2 | ||||||
58 | Кордон перевищення оборотів двигун | + | + | + | + | + |
59 | Кордон перевищення швидкості | + | + | + | + | + |
60 | Розрахунок прогнозу пробігу на залишку палива за середньою витратою або за останніми 10 км | + | + | + | + | + |
61 | Період автоскидання в дисплеї "Середнє/скидання" | + | + | + | + | + |
62 | Голосовий супровід | - | - | - | - | - |
63 | Коррекция показаний тахометра для УниверсальногоіOBD-II режимов | - | - | - | + | + |
Дисплей Установок 3 | ||||||
64 | Кордон швидкості для розрахунку параметрів "Пробки" | + | + | + | + | + |
65 | Встановлення кольору | + | + | + | + | + |
66 | Перемикання режимів бака | + | + | + | + | + |
67 | Вибір протоколу | + | + | + | + | + |
68 | Період автоповтору | + | + | + | + | + |
69 | Выбор источника показаний скорости для всех режимов кроме "ГАЗ"іУниверсального. | + | - | + | - | + |
Дисплей Установок 4 | ||||||
70 | Оповіщення про перевищення напруги бортмережі | + | + | + | + | + |
71 | Оповіщення про перевищення швидкість | + | + | + | + | + |
72 | Оповіщення про знижене напрузі бортмережі | + | + | + | + | + |
73 | Оповіщення про перевищення оборот | + | + | + | + | + |
74 | Оповіщення про залишок бака менше 6 літрів | + | + | + | + | + |
75 | Оповіщення про можливість ожеледиця | + | + | + | + | + |
Дисплей Установок 5 | ||||||
76 | Оповіщення про необхідність ТО | + | + | + | + | + |
77 | Оповіщення про розгін до 100 км/год | +* | + | + | + | + |
78 | Встановлення режиму графопобудівника | + | + | + | + | + |
79 | Оповіщення про несправності | + | + | + | - | + |
80 | Оповіщення про перегрівання двигун | + | + | + | - | + |
81 | Встановлення температури увімкнення вентилятора | +* | + | - | - | - |
Додаткові можливості МК SL-50V | ||||||
82 | Примусове включення вентилятора | +* | + | - | - | - |
83 | Корекція ходу годинника | + | + | + | + | + |
84 | Показ максимальної швидкості на останньому кілометрі шляхи | + | + | + | + | + |
85 | Голосовое проговаривание названийізначений параметровіпревышение установленных границ. | - | - | - | - | - |
86 | Голосове попередження про несправності, голосова розшифровка кодів помилок. | - | - | - | - | - |
87 | скидання кодів помилок | + | + | + | - | + |
88 | Линейная калибровка топливного бака по двум точкам при полноміпустом баке | + | + | + | - | + |
89 | Довільне тарування паливного бак | + | + | + | + | + |
90 | Вимірювання часу розгону до швидкості 100 км/год за менший час 20 секунд | + | + | + | + | + |
91 | Довільна конфігурація дисплеїв "Параметри 1-3" | + | + | + | + | + |
92 | Зміна яскравості підсвічування | + | + | + | + | + |
93 | Возможность общего сбросаівозврата к заводским установкам | + | + | + | + | + |
94 | Энергонезависимая память настроекірасчетов | + | + | + | + | + |
95 | Можливість підключення Парктроніка "MULTITRONICS" (опція) | + | + | + | + | + |
96 | Встановлення повного бака у режимі "РХХХ" після заправки одним натисканням | + | + | + | + | + |
97 | Додатковий дисплей середніх параметрів з дисплея "У пробках" | + | + | + | + | + |
98 | Перемикання вигляду дисплея негатив/позитив | + | + | + | + | + |
99 | 12 графічних дисплеїв | + | + | + | + | + |
100 | Регулювання контрастності індикатора | + | + | + | + | + |
101 | Регулювання гучності | + | + | + | + | + |
102 | Возможность установки поправки расходаіскорости двумя способами | + | + | + | + | + |
* крім Bosch МР7.0
** - коди помилок індикуються, але не промовляються
Ви можете написати його першим.