Буксирувальні троси, сторінка 9
Фільтр
Під час вибору зверніть увагу на матеріал троса, його еластичність і якість виготовлення, максимальне навантаження (воно повинно перевищувати вагу вашого авто в 2 рази мінімум) і довжину. Також важлива наявність міцних кріплень.
Оптимальна довжина - 4-6 метрів. Занадто короткий трос може призвести до різких ривків, а занадто довгий - до труднощів у процесі буксирування.
Кріпіть трос тільки до спеціальних буксирувальних вушок на передній і задній частині автомобіля. Уникайте кріплення до елементів підвіски або бамперів, оскільки це може пошкодити їх. Переконайтеся, що трос добре натягнутий і не перекручений.
Буксирувальний трос – це пристрій для буксирування транспорту, який використовується у разі його поломки або для виїзду з бруду.
Технічні характеристики тросів для буксирування
Матеріал. Буксирувальні троси можуть виготовляти з різних матеріалів:
- Зі сталевого дроту. Дуже міцні та надійні. Недоліки: схильні до корозії і не дуже еластичні (погано натягуються), через що додатково навантажують виріб при ривках автомобіля. У разі розриву можуть зашкодити транспорт.
- Корабельний канат (синтетика). Компактні, прості у зберіганні та транспортуванні. Навіть у разі розриву ваш автомобіль не буде пошкоджено. Не бояться температур нижче нуля градусів, стійкі до вологи, не гниють і не вбирають воду. Тому такий пристрій можна використовувати в будь-яку пору року.
- Поліпропіленова тканина. Це надміцний та еластичний матеріал, який забезпечує комфортне використання. Такі троси відмінно підходять для буксирування методом гнучкого зчеплення, оскільки провисання та гасіння ривків у даному випадку ідеальні.
- Тканина. Найпростіший та універсальний варіант. Слабкі місця: швидко псується під впливом високої вологості та має невисоку міцність.
Навантаження. Є 2 види навантажень:
- Постійне, яка дорівнює масі автомобіля;
- Динамічне, яка з'являється під час руху, ривків та підйому на гору.
Трос повинен витримувати масу, яка перевищує вагу автомобіля більш ніж у 1,5 рази. Тому для буксирування легкових машин достатньо виробу з максимальним навантаженням 2-4 тони. Для позашляховиків – від 4-6 т., а для вантажівок (вагою 3.5-5 т) підійдуть троси, розраховані на 5-8 тон.
Кріплення – петлі, карабіни, гаки. Для легкових авто рекомендують використовувати гаки: вони швидко кріпляться і не зіскакують завдяки фіксаторам. Для позашляховиків зручніше кріплення – це петлі. У такому кріпленні трос пропускають через гаки і пов'язують із вушком машини.
Довжина. Буксирувальні троси можуть бути довжиною 4; 4,5; 5 та 6 метрів. Оптимальна довжина – 4-4,5 метри. Короткий не надто безпечний і може призвести до аварії, а занадто довгий буде незручно використовувати, особливо вночі.
Який трос для буксирування вибрати?
Вибираючи буксирувальний трос важливо враховувати його технічні характеристики, про які ми писали раніше, а саме:
- Матеріал виготовлення;
- Довжину;
- Максимальне навантаження;
- Кріплення.
Також враховуйте особливості експлуатації. Бажано мати відразу 2 пристосування - один еластичний поліпропіленовий і другий простіший тканинний. Для буксирування вантажного транспорту або важких позашляховиків, варто віддати перевагу сталевому тросу.
Ціни на буксирувальні ремені
В асортименті магазину є як бюджетні варіанти буксирувальних ременів, так і більш дорогі. Ціни стартують з позначки 140 гривень за 4 метри троса для авто з навантаженням до 2 тонн і доходять до суми в 5000 гривень за 6-метровий ремінь з навантаженням до 100 тонн.