Тестери напруги, сторінка 6
Фільтр
Тестери напруги: найдешевші товари у продажу на Kitaec.ua в 2024 році:
- 1️⃣ MAMMOOTH
- 2️⃣ MAMMOOTH
- 3️⃣ Мультиметр цифровий 0-500В YT-73080 YATO
Тестери напруги: найпопулярніші товари в інтернет-магазині Kitaec.ua в 2024 році:
Тестери напруги: товари які з'явилися в інтернет-магазині Kitaec.ua у 2024 році:
Сучасні автомобілі відрізняються високим рівнем оснащення електронікою найрізноманітніших видів. Для контролю і перевірки всіх електроприладів вам буде потрібен спеціальний пристрій, наприклад, тестер напруги (мультиметр).
Що таке тестер напруги і навіщо він потрібен?
Тестер напруги (ТН) - компактний електротехнічний пристрій, за допомогою якого визначають наявність напруги, вимірюють силу струму і визначають опір ділянок мережі і приладів. ТН бувають різних видів: стрілочні тестери (аналогові мультиметри), електронні тестери з цифровим дисплеєм і т.д.
Сучасні автомобілі відрізняються високим рівнем оснащення різноманітною електронікою. Тому, для контролю і перевірки всіх електроприладів вам буде потрібно спеціальний пристрій - тестер напруги. Навчитися користуватися мульметром можна за кілька хвилин. Він може надати незрівнянно більшу допомогу в разі несправності електрообладнання автомобіля.
В даний час спеціально для використання автоелектриків і автолюбителями випускаються автомобільні мультиметри. Вони адаптовані до вимірювань електричних та інших параметрів, пов'язаних з роботою систем двигуна, заряду акумуляторної батареї, електроустаткування автомобіля.
Найбільш широко застосовуються види тестерів напруги можна представити таким переліком: тестери пробники, аналогові вимірювальні пристрої, цифрові тестувальники і Lan прилад.
Як виміряти витік струму з акумулятора за допомогою тестера?
Обов'язковій перевірці підлягають акумулятори з підвищеною швидкістю втрати заряду. Мінімальна витік струму присутній завжди, але вона не повинна перевищувати 70 мА. Якщо ж показник більше, значить в якомусь приладі є певні неполадки або в ланцюзі є ділянка з пошкодженої проводкою. Діагностику слід проводити з дотриманням простих правил і черговості дій:
- Перед тим як розпочати перевірку, вимкніть магнітолу, сигналізацію, фари та інші складові автомобіля, які споживають електроенергію.
- Переключити мультиметр в режим вимірювання постійного струму; (Підказка - відразу вибирайте максимальне значення).
- Відпустіть кріплення проводу на клему акумулятора и від’ємним показником і підключіть щупи до клеми.
- Тепер вимкніть провід від клеми. При цьому струм буде протікати через прилад.
- Приступайте до вимірів (покази не повинні перевищувати 70 мА).
- Якщо струм витоку значно перевищує 70 мА, необхідно відключити від електромережі всі пристрої, які споживають струм - магнітолу, сигналізацію, фари та інші.
Якщо показники не опускаються нижче позначки 70 мА, слід визначити проблемну ділянку ланцюга:
- Підключіть мультиметр так само, як описано вище;
- По черзі відключайте запобіжники і стежте за показниками;
- Якщо при від'єднанні певного запобіжника значення дорівнюватиме нулю, значить несправність присутній саме в цьому вузлі.
Як перевірити автомобільну проводку за допомогою тестера?
Коли після виявлення великого витоку струму, всі пристрої даної ділянки були перевірені і виявилися справними, у цій ситуації виникає наступне питання - може несправність криється в самому кабелі? Як за допомогою тестера напруги перевірити кабель?
Перед початком роботи слід візуально оцінити ту ділянку кабелю, який викликає у вас сумніви. Один кінець дроту буде підводитися безпосередньо до певного механізму або пристрою, а другий кінець до акумулятора або керуючого пристрою. В цілому, неважливо який провід перевіряється, головне на одному кінці замкнути його контакти. Після цього, до контактів на іншому кінці підключіть щупи приладу. Встановіть мультиметр в режим продзвону і, якщо він видасть звуковий сигнал - значить кабель цілий.
Такий спосіб дозволяє перевірити тільки цілісність ланцюга. Якщо кабель не продзвонювати, можна виміряти його опір. Перевірка проходить точно так же, як і при продзвоні. Якщо опір занадто високий - значить є окислена ділянку. Це може означати, що на ньому є місце замикання або ж механічний розрив.
Який мультиметр краще обрати?
При виборі мультиметра для автолюбительського застосування не має принципового значення автомобільна або звичайна модель тестера буде знаходитися в багажнику. Якщо мультиметр купується для гаражного зберігання і застосування, то можна обрати і автомобільну модель. В екстрених ситуаціях відмови електрообладнання в дорозі або на автостоянці зазвичай буває необхідно і достатньо, щоб тестер здійснював:
- вимірювання напруги бортової мережі і акумуляторної батареї;
- контроль заряду АКБ від генератора;
- «продзвін» запобіжників, лампочок і електропроводки, вимір струму витоку;
- контроль параметрів датчиків, перш за все, опору і напруги на датчиках.
В якості додаткових споживчих характеристик бажані: підсвічування цифрового індикатора, ударостійкий корпус.
Позначення режимів на більшості тестерів стандартизовані, тому, навчившись працювати на одному мультиметри, можна впевнено перейти на користування іншим.
Час «життя» мультиметра в практиці автоелектрика максимум півроку, в автолюбительській - кілька років. В першу чергу виходять з ладу щупи. Зазвичай це відбувається взимку: неякісна ізоляція тріскається в морози, дроти обриваються, щупи доводиться замінювати.
Інтернет-магазин kitaec.ua пропонує вам відмінну можливість купити мультиметри для вашого автомобіля не виходячи з дому. Вся продукція від перевірених і надійних торгових марок з усіма сертифікатами і гарантіями. Ми забезпечимо оперативну доставку будь-яким зручним способом по території всієї України. Також, Ви можете особисто купити нашу продукцію в роздрібних магазинах в Києві та Кропивницькому.