Кузовні герметики
Фільтр
Цей вид засобу використовується для того, щоб герметизувати стики і різні дефекти кузова машини, а також для його захисту від вологості, корозійних процесів, шуму і вібрацій.
Кузовний герметик відрізняється від звичайного саме своїм призначенням: унікальні властивості, як-от стійкість до різних температур, до УФ-випромінювання, вібрацій і розтягування, дають можливість застосовувати його з метою захисту кузова від впливу несприятливих зовнішніх умов.
Повне висихання герметика може займати кілька годин, а може і кілька днів. Краще вивчіть цю інформацію з упаковки виробу, зазвичай виробник вказує ці дані, тому не забувайте їх ретельно дотримуватися.
Кузовний герметик - це клейкий склад, який використовують під час ремонтних і монтажних робіт для герметизації стиків у кузові, забивання пустот, щілин і усунення інших дефектів.
Кузовний герметик ще називають шовним, оскільки його головне завдання - захищати шви кузова від корозії і дрібних механічних пошкоджень.
Види герметиків
Всі кузовні герметики можна розділити за двома категоріями:
- За складом:
- Акрилові. Найкраще використовувати на шорстких поверхнях і на стабільних механічних вузлах.
- Анаеробні. Застосовують для герметизації зварних швів на невеликих ділянках або ж працюють поетапно.
- Силіконові. Призначені для гаражного кузовного ремонту, оскільки з ними легко працювати.
- Поліуретанові. Міцні, еластичні, довговічні, витримують значні механічні навантаження.
- Бітумні. Це густа паста, якою обробляють зварні шви, днище автомобіля. Добре захищають від вологи, ударів каменів і хімічних реагентів на дорогах.
- За способом нанесення:
- Розпилювальні (однокомпонентні та двокомпонентні) наносяться на поверхню за допомогою пневматичного пістолета.
- Наносяться пензлем, які поставляються в банках або каністрах великих обсягів.
- Стрічка-герметик, де на одній стороні знаходиться клейовий склад, а на іншій - герметизуючий (підходить для невеликих ділянок).
- Видавлювані склади діляться на два типи - ручні і "під пістолет", відповідно, реалізуються в тубах і картриджах.
Яким має бути якісний герметик?
Кузовний герметик має бути:
- довговічним, не втрачаючи властивості;
- еластичним, оскільки кузов автомобіля під час його руху постійно піддається вібрації;
- високоадгезивним - добре зчіплюватися з поверхнею;
- стійким до вологи, УФ-променів, палива, мастил, перегріву і переохолодження.
Також усі шовні герметики діляться на такі, які можна фарбувати або лакувати, і ті, які фарбувати не можна. Краще, звичайно, вибрати варіант, який не боїться фарби.
Поради щодо нанесення
На упаковці засобу завжди є точна інструкція з використання, але загалом, є кілька загальних правил з нанесення герметика для автомобільних швів кузова:
- зачищаємо поверхню шліфувальним інструментом або наждачним папером і знежирюємо;
- зачищаємо за допомогою скотч-брайта і ґрунтуємо (це потрібно не для всіх герметиків);
- нагріваємо засіб перед застосуванням (можна помістити в теплу воду);
- наносимо за структурою "змійка" і/або "ялинка" і для цього носик тюбика обрізається під кутом в 45° з діаметром отвору близько 7-10 мм.