Тече люк в автомобілі: як усунути протікання?
В статті:
Що робити, якщо протікає люк в машині? Ця проблема виникає у автомобілістів із завидною регулярністю. Причиною цього стають технічні характеристики конструкції або недоліки при самостійному монтажі. Найчастіше немає потреби звертатися до фахівців, адже усунути протікання люка в машині можна і самостійно.
Тече люк в авто: основні причини
Найпоширеніша проблема – поломка ущільнювачів та їх знос. Ущільнювач – гумовий елемент, що проклеюється по всьому периметру рами. Він забезпечує щільний дотик панелі з корпусом та покращує герметичність люка. Гума потроху стирається і починає тріскати з часом. Це заважає приляганню, а через зазори та тріщини починає текти вода.
Друга несправність характерна для зсувних конструкцій та їх різновидів. Найменші пошкодження напрямного елемента можуть призвести до проблем із закриттям. Панелі не доходять до краю і не забезпечують щільне зіткнення з ущільнювачем, внаслідок чого утворюються патьоки.
Ще одна проблема – поломка приводу. Вона найчастіше властива електроприводним механізмам, у яких використовується мотор. У важких умовах він перегорає та перестає правильно засувати панель.
Також причиною течі можуть бути засмічення. Через це вода не може пройти, трубки не справляються із завданням. Волога збирається і з’являються протікання.
Більшість проблем із люками викликана відсутністю герметичності. Однак волога може проходити не лише через герметики. Вода іноді тече до салону через неправильний монтаж рами.
Тече люк в авто: вирішення проблеми
Як усунути протікання люка в автомобілі? Вирішити проблему протікання даху миттєво нескладно: достатньо мати із собою герметик і закласти їм місце течі. А ось щоб вирішити це завдання капітально – треба буде повозитися.
Стік. Коли тече люк у машині, може бути винна система дренажу. Забиті стокові трубки доведеться відчистити. Озброїтися довгим тонким тросиком, наприклад, від велосипедних гальм. Розпустіть трохи кінець і просуньте в трубки, прочищаючи засмічення, щоб вода могла пройти.
Заміна прокладки. Якщо вся справа тільки в резинці, що потріскалася, то треба її замінити. Для цього стара гума знімається, місце її усадки зачищається від залишків клею та бруду, знежирюється, ретельно промазується герметиком, по ширині ущільнювача і насаджується новий. Якщо в продажу не виявиться литого кільця ущільнювача, то замість нього можна поставити дверний, але тільки стик потрібно обов'язково просиліконити.
Ремонт електродвигуна люка. Заміна електромоторчика, що згорів, теж нескладне завдання. Доступ до них на всіх машинах хороший, тому відкрутити його та поставити новий – просто. Тимчасово ж усунути протікання можна, від'єднавши тягу приводу від панелі та поставивши її на місце вручну і потім знову притиснути приводним штирем, щоб не відкривалася вітром.
Ремонт напрямних. Найскладнішим може бути ремонт пошкоджених напрямних, оскільки, щоб дістатися до них потрібно розібрати весь механізм. Не завжди можна і необхідні запчастини підібрати. Іноді легше купити другий, не зовсім справний люк-донор, а потім зняти з нього всі частини, яких бракує, і перенести їх на робочий елемент.
Але якщо люком доводиться користуватися не часто (якщо авто обладнане кондиціонером така необхідність взагалі відпадає), то власник може просто засиліконити його намертво - стелі, яка протікає, він позбудеться, а ось зрушити панель вже не зможе.
Автомобільний люк дуже дорогий. Його заміна обійдеться господареві дорого, але іноді, особливо якщо модель досить нова, без неї не обійтися (деталі для ремонту важко знайти). Тому перш ніж купувати машину з люком, що відкривається, кожен автомобіліст повинен подумати, а чи потрібен він йому?