УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Що станеться в разі неправильно підключення котушки запалювання?

Котушка запалювання - це один з основних елементів у системі керування бензинових двигунів, що бере участь у процесі займання паливно-повітряної суміші.

За своєю конструкцією котушка запалювання аналогічна будь-якому іншому трансформатору. Електромагнітна індукція перетворює низьковольтний струм первинної обмотки у високовольтний вторинній, який потім «посилається» на свічки запалювання для утворення іскри, що займає паливо.

Для підключення нової котушки запалювання знати «таїнства» фізичних процесів не обов'язково, а розуміти як влаштована котушка бажано для того, щоб дотримуватись послідовності виконання робіт.

Будь-яка котушка запалювання складається з:

  • первинної та вторинної обмоток;
  • корпуса;
  • ізолятора;
  • зовнішнього магнітопроводу та сердечника;
  • кріпильної скоби;
  • кришки;
  • клем.

Саме до останніх елементів котушки через дроти, дотримуючись інструкції, буде здійснюватися підключення інших вузлів системи запалювання .

Як правильно підключити котушку запалювання?

При заміні котушки слід дотримуватись заходів безпеки. Так як котушка є трансформатором високої напруги, перед її демонтажем автомобіль потрібно знеструмити, знявши дроти з акумулятора. Далі роботи виконуються за такою схемою:

  • Зняти з корпусу котушки високовольтний провід.
  • Відкрутити гайку від виводу котушки. Потім зняти пружинну шайбу та наконечник дроту.
  • Відкрутити гайку від виведення «Б+», зняти шайбу та наконечник.
  • Відвернути дві гайки кріплення котушки до бризковика.
  • Зняти котушку, що вийшла з ладу, і на це місце встановити нову.
  • Закрутити гайки кріплення котушки.
  • Прикрутити гайку з дротом до виведення «Б+», попередньо підставивши під наконечник дроту нову пружинну шайбу.
  • Прикрутити гайку до виводу «ОЕ», замінивши пружинну шайбу.
  • Приєднайте до корпусу котушки високовольтний провід.

Таким чином, заміна котушки займе 10-15 хвилин. На старих авто (після заміни проводки) кольори дротів можуть відрізнятися. І тут краще їх помітити при знятті старої КЗ. Якщо це не зроблено, можна подивитися, який колір веде до замка чи трамблера, або продзвонити плюс.

Таким чином, зі з'єднанням лише трьох «проводків» різних кольорів та розміру впорається навіть школяр. Головне завдання після закінчення монтажу – перевірити надійність контактів та кріплення корпусу, а також забезпечити захист КЗ від вологи.

Screenshot_1.jpg

Під час ремонту автомобіля, особливо коли йдеться про систему запалювання, необхідно бути дуже акуратним у діях. Тому що можна зіткнутися з високовольтними проводами. Тому при проведенні заміни або виконанні ремонту потрібно дотримуватись правил техніки безпеки.

Що буде, якщо неправильно підключити котушку запалювання?

Якщо при демонтажі ви не запам'ятали і не відзначили, який провід до якої клеми йшов, схема підключення котушки запалювання наступна. На клему зі знаком + або літерою Б (батарея) подається живлення від акумулятора, літеру К підключається комутатор.

Правильність приєднання важлива, і у разі порушення полярності можна зіпсувати саму котушку, трамблер, комутатор.

І в такому разі ситуацію виправити не вийде – пристрій доведеться лише замінити. Перед встановленням нової деталі слід пам'ятати та врахувати попередні помилки, щоб чергова нова КЗ не вийшла з ладу незабаром після встановлення в автомобіль.

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69