УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Гарантія та повернення товару

Усі товари, котрі куплені в інтернет-магазині Kitaec.ua проходять подвійну перевірку - при надхожденні товару на склад, та при відправці товару покупцю. Пакування товару відбувається під відеоспостереженням, тож ми на 100% впевнені в комплектації посилки. Далі усі посилки страхуються у перевізника.

Таким чином, ми зі своєї сторони робимо усе, щоб ви отримали тільки якісні автозапчастини.

Гарантія
Який термін гарантії?
Найменування бренду або запчастини Термін гарантії
1 AA-TOP 12 міс.
2 AF Україна 12 міс.
3 AG Україна 12 міс.
4 CAFFARO 12 міс.
5 CDN 6 міс. з обмеженням пробігу 10 000 км. (1 міс. на електро-містять)
6 CTR 12 міс.
7 CYCLON 12 міс.
8 DAYCO 12 міс.
9 EEP 12 міс.
10 FEBEST 6 міс.
11 FEBI 12 міс.
12 FITSHI 12 міс.
13 GATES Комплекти ГРМ, ремені - 12 міс. з обмеженням пробігу 20 000 км.
Ролики, термостати, шланги – 6 міс. з обмеженням пробігу 20 000 км.
14 INTELLI 12 міс.
15 JP Group 12 міс.
16 KAYABA 12 міс.
17 KIMIKO 12 міс.
18 KONNER Амортизатори - від 6 до 12 місяців з обмеженням пробігу від 15 000 до 30 000 км. ШРУС до 6 міс обмеження по пробігу 15 000 км. Пружини 1-рік, з обмеженням пробігу 20 000 км
19 KOREASTAR -
20 LPR 12 міс.
21 MOGEN 12 міс. з обмеженням пробігу 20 000 км. (3 міс. на електро-містять)
22 MONROE 6 міс. або 10 000 км
23 Nipparts 12 міс.
24 ORTURBO 12 міс.
25 HQ 6 міс. з обмеженням пробігу 5 000 км.
26 PROFIT 12 міс.
27 Rameder 12 міс.
28 REDAUTO 12 міс.
29 RBI 12 міс.
30 SCT 12 міс.
31 STARLINE 12 міс.
32 SWAG 12 міс.
33 TESLA 12 міс.
34 Thermotec 12 міс.
35 Uni-Brakes Premium -
36 VALEO 12 міс.
37 Інші аналоги (Європа) 12 міс.
38 Ліцензійний (неоригінальний) товар 12 міс.

Звертаємо увагу, що на електротехнічні товари, масла та рідини гарантія не надається..

Головною умовою надання гарантії є встановлення запчастин на СТО, які мають дозвільні документи на обслуговування автомобілів та надання всіх необхідних документів. Але ви можете придбати гарантію на додаткове облуговування, та у разі поломки запчастини замінити її навіть без документів від СТО.

Послуга по продажу гарантії на додаткове обслуговування

За бажанням ви можете придбати додаткову гарантію тривалістю 6 та 12 місяців, яка діє з моменту покупки.

Не ризикуйте своєю зручністю та впевненістю на дорозі — подбайте про додатковий захист вже зараз!

Завдяки «Додатковій гарантії» ви отримуєте спокій і впевненість, що ваші запчастини під надійним контролем. Навіть у разі пошкоджень, у тому числі при самостійній установці та при видимих слідах експлуатації, ми подбаємо про заміну.

Як працює послуга?

Придбавши «Додаткову гарантію», ви зможете без додаткових умов обміняти несправну запчастину* у період дії послуги. Усі витрати на доставку несправного товару беремо на себе, щоб ваше обслуговування було безтурботним. Доставка заміненого товару здійснюється за рахунок отримувача.

Не втрачайте можливість убезпечити свої покупки — замовляйте додаткову гарантію вже зараз!

Кошти за товар не повертаються. У випадку відсутності на складі відповідного товару — ми надішлемо аналогічний за функціоналом. Якщо вартість його вища — доплачується лише різниця.

*обміну підлягають лише автозапчастини. Автотовари в залежності від поломки / пошкодження будуть відремонтовані або замінені

Скільки коштує послуга «Додаткова гарантія»?

Вартість гарантії залежить безпосередньо від вартості товару, розраховується на кожен товар окремо та вказується на сторінці товару.

Що робити у виникненні гарантійного випадку?

Усі гарантійні претензії розглядаються згідно діючого законодавства України.

У виникненні гарантійного випадку необхідно зібрати та надати наступні документи, для проведення експертизи:

  • Наряд-замовлення (отримується на СТО)
  • Акт рекламації отримується на СТО) ( завантажити бланк акту)
  • Виписка з єдиного реєстру або копія свідоцтва про реєстрацію ФОП з СТО, де проводилися ремонтні роботи автомобіля
  • Видаткова накладна нашого магазину (обов’язково додається до товару).

Проведення експертизи гарантійного випадку відбувається у 14-ти денний термін з моменту отримання несправної запчастини. Якщо гарантійний випадок буде підтверджено, ми надаємо обмін автозапчастини, або повертаємо кошти, згідно суми накладної магазину.

Вартість доставки автозапчастин при поверненні сплачує інтернет-магазин.

Що робити, якщо запчастини встановлювались у "гаражних" умовах?

Ми розглянемо кожен гарантійний випадок, навіть якщо ви займалися встановленням запчастини самостійно в "гаражних" умовах. Але в такій ситуації ймовірність підтвердження гарантії мінімальна.

Звертайтеся до менеджера інтернет-магазину або через форму зворотнього зв'язку для погодження умов та термінів діагностики.

Повернення товару

Будь-який товар належної якості, який було придбано в нашому інтернет-магазині, ви маєте право повернути відповідно до ст.9. Закон України «Про захист прав споживача» протягом 14 днів з дати його отримання. Для безкоштовної доставки товару, що підлягає поверненню протягом 14 днів скористайтеся послугою "Легке повернення" служби доставки "Нова пошта". Як скористатися послугою вам розповість наш менеджер. У іншому випадку вартість достави сплачується покупцем.

Які вимоги до товару у випадку повернення?
  1. Товар не використовувався.
  2. Збережені ярлики, товарний вигляд, упаковка.
  3. Збережена видаткова накладна нашого магазину.
Яка процедура повернення товару?

Для повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером за телефоном (099)509-6069, (098)519-1956 або через форму зворотнього зв'язку, для узгодження порядку передачі та терміну повернення/обміну товару.

Разом з товаром необхідно надати наступні документи:

  1. Заяву на повернення товару (завантажити)
  2. Видаткову накладку нашого магазину, котра надається з товаром

Відправляти товар необхідно тільки за реквізитами, які були надані представником магазину.

Повернення коштів відбувається в найкоротший термін, але не більше ніж 7 днів з моменту надання покупцем документів та товару. Також ви маєте право придбати інший товар в нашому магазині з відповідним перерахунком вартості.

Увага! При неузгодженому поверненні можлива затримка в отриманні товару, його ідентифікації. В такому випадку додаткові витрати лягають на покупця.


УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69
Ми в соціальних мережах