Мастило літієве для ступичних підшипників та ШРУСів 450мл XADO (XA 30003)
- не надається
- обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Містить РЕВІТАЛІЗАНТ. Компенсувавши знос до 80 %. Призначена для ремонту вузлів і механізмів, що працюють в умовах високих навантажень.
- Усуває поверхневі дефекти і сліди корозії
- Відновлює геометрію деталей
- Добре відводить тепло із зони тертя
- Заращивает задираки і мікротріщина
- Витримує високі швидкості обертання
- Витримує високі швидкості обертання.
- Знижує шум і вібрація
- Компенсує 80%-й знос
- Усуває корозію і захищає вузли від агресивних середовищ
Мастило здатне відновлювати не підлягають традиційному ремонту високооборотні і високонавантажені вузли. Може передавати свої властивості будь-який інший штатної мастило.
Специфікації та технології:
- NLGI 3 (ASTM D217)
- ISO-L-XBCEB 3 (ISO 6743-9)
- KP3K-20 (DIN 51502)
Застосування
Мастило з самими сильними ремонтними властивостями. Містить РЕВІТАЛІЗАНТ.
Рекомендується для підшипників, вузлів і деталей з зносом до 80 %. Формувати на поверхнях пар тертя нове металокерамічне покриття: деталі нарощують в обсязі, відновлюють первісну геометрію.
Традиційно використовується для відновлення працездатності зношених ступичних підшипників, шарнірів рівних кутових швидкостей (ШРУСов) та інших навантажених вузлів.Також може використовуватися для відновлення підшипників помпи, генератора, хрестовин карданів і др.
Інші застосування: підшипники кочення і ковзання різних вузлів і механізмів в побуті і на виробництві.
- При використанні заправного шприца для пластичної мастило. Внести мастило у вузол через прес-маслянку до її появи з зазорів смазываемого з'єднання
- При використанні мастила в аерозольному балоні. Розпорошити на змащувану деталь, попередньо очистивши її від забруднень
- При ручній закладці. Заповнити мастилом 1/2 вільного об'єму підшипника (вузла), видаливши перед цим стару мастило
- Для відновлення працездатності шарнірів рівних кутових швидкостей (ШРУСов) необхідно провести заміну старої мастила на мастило ХАDО ремонтна*
* Демонтувати захисний кожух, видалити стару мастило, демонтувати ШРУС, розібрати його, попередньо позначивши відносне розташування всіх деталь.
Промити деталі (для промивання рекомендується використовувати XADO універсальна Індустріальна промивка або VERYLUBE Промивка конвеєрна).Зібрати ШРУС, дотримуючись відносне розташування деталей по нанесеним мітка.Повністю заповнити мастилом внутрішню порожнину ШРУС, встановити захисний кожух і поставити ШРУС на місце.Експлуатувати автомобіль до усунення дефекту (зникнення сторонніх звуків при русі), але не більше 5000 км пробігу.Після цього замінити мастило ХАDО Ремонтна на мастило XADO для ШРУС або штатну.Якщо знос обробленого ШРУСа був значним, то на перших кілометрах експлуатації можливий додатковий шум.Рекомендувавши вибирати такий режим руху, при якому цей шум максимальний, наприклад на поворотах.
Примітка
Для вузлів, що вимагають періодичної заміни мастила, у далекій шем використовувати мастило XADO ЗАХИСНИЙ. Рекомендується для вузлів і механізмів, виробили до 80 % свого ресурсу.
- Мастило ефективне для ремонту підшипників (до 10 000 об / хв)
- Не рекомендується використовувати для нових вузлів і деталей
Сумісна з автомобільними і промисловими літієвими мастилами всіх типів, змішується з ними у будь-якому співвідношенні.
Ви можете написати його першим.