Мастило літієве для ШРУСів консистентна 1л XADO (XA 30504)
- не надається
- обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Консистентне мастило для шарнірів рівних кутових швидкостей (ШРУСов), вузлів, підшипників автомобілів і іншої техніки.
Містить РЕВІТАЛІЗАНТ. Компенсувавши поточний знос деталей. Краща на сьогоднішній день мастило для ШРУС.
- Ідеальна мастило для шарнірів рівних кутових швидкостей, знижує їх знос в 2-2, 5 раз
- Здатна тривалий час захистити ШРУС від вологи і бруду при пошкодженні захисного чохла (пильовика)
- Суперуниверсальная мастило: використовується для всіх вузлів автомобіля (ступичні підшипники коліс, кульові опори і шарніри, Карданні з'єднання трансмісії, підшипники помпи і генератора) застосовується у вузлах промислової та побутової техніки (відкриті зубчасті передачі, підшипники ковзання і кочення, шестерні ручних шліфувальних машин, ланцюги і т. д.)
- Сумісна з усіма типами автомобільних і промислових мастил на літієвій основі змішується з ними в будь-якому співвідношенні
- Володіє чудовими змащувальними властивостями при будь-яких умовах експлуатації (екстремально високі навантаження, великі і малі швидкості зсуву, високі температури, запиленість і підвищена вологість)
- запобігає утворенню задирів і корозії, знижує шум і вібрації
- Завдяки наявності атомарного ревитализанта підтримує поверхні деталей вузлів в ідеальному стані
- Клас консистенції по NLGI: 2
- Пенетрація при 25 °С, x10-1 mm: 275
- Температура краплепадіння, °C вище: 280
- Мастило виготовлене за унікальною сокристаллизационной технології при якій спеціальні активні присадки синтезуються в структуру комплексного загусник. Це дозволяє реалізувати принципово новий і ефективний підхід у забезпеченні захисних властивостей мастила
- Комплексний літієвий компонент трансплантований в матрицю кальцієвого загусника і Покращує змащувальні властивості
- Високомолекулярні полімери забезпечують підвищену липкість до поверхонь, що труться і високі антикорозійні властивості мастило
- Атомарний ревіталізант забезпечує унікальні властивості притивоизносные
- Володіє перевагами по порівнянні з мастилами з дисульфідом молібдену.
- Не містить MoS2. Саме тому не утворює твердих частинок на поверхнях тертя, і в випадку прориву пильовика ШРУСа, не утворює абразиву і агресивних кислота.
- Колір, візуально: світло-бурштиновий
- Робоча температура, тривало, °C: не вище 140
- Робоча температура, короткочасно, °C: не вище 150
- Трибологічні характеристики: навантаження зварювання, N: більш 7500
- Трибологічні характеристики: показник зносу, mm: не більше 0,75
За всіма своїми властивостями значно перевершує будь-яку мастило з дисульфідом молібдену (MoS2). Виготовлена за унікальною сокристалізаційної технології на складному комплексному літій-кальцієвому загуснику (ALASSCA-complex).
Специфікації та технології:
- NLGI 2 (ASTM D217)
- NLGI GC-LB
- ISO-L-XBDIB 2 (ISO 6743-9)
- GOGM2N-20 (DIN 51502)
Застосування
Найнадійніша мастило: гарантовано захистить Шруси, ступичні підшипники, опори і шарніри, Карданні з'єднання трансмісії автомобіля. Особливо ефективна при екстремальних навантаженнях і високих температурах.
Витримує точкову контактну навантаження 7500 Н, і тривало працездатна при 140oС, (температура краплепадіння вище 280oСо). Володіє чудовими змащувальними властивостями в будь-яких умовах експлуатації, в тому числі малих швидкостях зсуву, запиленості і підвищеної вологість.
Виготовлена за унікальною технології на складному комплексному літій-кальцієвому загуснику (Alassca complex).Легована спеціальним пакетом присадок. В всім своїм властивостям значно перевершує будь-яку мастило з дисульфідом молібдену (MoS2).
може застосовуватися в вузлах промислової і побутової техніки (відкритих зубчастих передачах, підшипниках ковзання і кочення, шестернях ручних шліфувальних машин, ланцюгів і т. д.). При використанні мастильного шприца для пластичного мастила: вносити мастило через прес-маслянку до її появи з зазорів смазываемого з'єднання.
При закладці мастила в Шарнір рівних кутових швидкостей (ШРУС): демонтувати захисний кожух, видалити старе мастило, демонтувати ШРУС, розібрати його, попередньо позначивши відносне розташування всіх деталей.Промивши деталі, зібрати ШРУС, дотримуючись відносне розташування деталей по нанесеним мітка.Повністю заповнити мастилом внутрішню порожнину ШРУС, встановити захисний кожух і поставити ШРУС на місце.
При ручній закладці: Заповнити мастилом 1/2 вільного об'єму підшипника (вузла), видаливши перед цим стару мастило.
Примітка
Рекомендується для нових вузлів і механізмів.
Для істотного відновного ремонту використовуйте мастила ХАDО відновлювальна або ХАDО РЕМОНТНА.
Сумісна з автомобільними і промисловими літієвими мастилами всіх типів, змішується з ними у будь-якому співвідношенні.
Ви можете написати його першим.