Масло моторне синтетичне 5л 5W-30 Top Tec 4600 LIQUI MOLY (8033-LIQUI MOLY)
- не надається
- обмін/повернення товару впродовж 14 днів
сучасне легкотекуче моторне масло вищого класу Для цілорічного застосування у бензинових і дизельних двигунах з фільтром сажі (DPF). Комбінація НС-синтетичних базових масел і самих сучасних присадок забезпечує винятковий захист від зносу, зниження витрати палива і відмінне прокачування по масляній системі. В залежності від рекомендацій виробника допускається інтервал заміни до 40 000 км (в Україні - до 20000 км). Відмінно підходить для використання в автомобілях, переобладнаних під використання природного і зрідженого газу (CNG / LPG).
Властивість
- легкий запуск двигуна
- великий ресурс моторів та відмінний захист від зносу
- швидке прокачування при низька температура
- оптимальний тиск при будь-яких оборотах
- найвища мастильна здатність при високих і низька температура
- Висока термоокислювальна стабільність і стійкість до старіння
- скорочує витрату палива, а також кількість шкідливих речовин в вихлопі
- відмінна чистота мотора
- сумісна з каталізаторами та турбіною
- особливо пристосовано для транспорту з дизельним фільтром сажевих частинок
- змішується і сумісно зі стандартними моторними оліями
Застосування
оптимально для самих сучасних бензинових і дизельних багатоклапанних двигунів з керуванням фагами газорозподілу, турбіною та інтеркулер (LLK). Спеціально для продовжених інтервалів заміни та високих моторні вимоги. Має іменними допусками концернів GM (dexos2), Ford, VW, BMW, Mercedes-Benz.
У 2015 році отримало новий допуск Mercedes-Benz 229.52 двигунів EURO 5/6, що дозволило повністю замінити у програмі випуску моторне масло Top Tec 4700 5W-30.
оптимально для самих сучасних бензинових і дизельних багатоклапанних двигунів з керуванням фагами газорозподілу, турбіною та інтеркулер (LLK). Спеціально для продовжених інтервалів заміни та високих моторні вимоги.
Opel/Saab - Бензинові та дизельні двигуни з і без DPF (Opel dexos2*) європейського ринку / BMW Longlife-04 / Ford/Jaguar 1,9 TDI VW двигуни дизеля з насос-форсунками, встановлені на Форд Гелаксі, моделі до року 2006 Mercedes-Benz, схвалення MB 229.51, MB 229.52 бензинові двигуни та дизельні двигуни з і без DPF. Volkswagen/ Audi/Seat/ Skoda під стандартні інтервали заміни для бензинових і дизельних двигунів з і без DPF
У моторних маслах Top Tec використовуються базові компоненти, вироблені за новітніми технологіями синтезу і відрізняються найвищими захисними властивостями. Масла містять спеціальний пакет присадок з зниженим вмістом сполук сірки, фосфору і хлору, що забезпечує сумісність зі специфічними системами нейтралізації і забезпечує мінімальні викиди шкідливих речовин.
- скорочує шкідливі викиди
- сумісно з новими системами нейтралізації вихлопних гази
- швидке надходження масла до деталей, що труться при низьких температурах
- високий захист двигуна від зносу
- забезпечує чистоту двигуна
Завжди звіряйтеся з Керівництвом по експлуатації Вашого автомобіля для правильного вибору масла по класу в'язкості і рівню властивостей.
Особливості та переваги - автомобільного моторного масла-Liqui Moly Top Tec 4600
HC-синтетичне малозольне (Mid SAPS) моторне масло для цілорічного використання у бензинових і дизельних двигунах легкових автомобіль. Рекомендується для сучасних дизельних двигунів з багатоступінчастим каталізатором і фільтром сажі (DPF).
Використання моторного масла Top Tec 4600 дозволяє забезпечити високу надійність експлуатації двигуна і збільшення терміну служби сучасних дорогих каталітичних нейтралізаторів і сажових фільтрів. Дякувати наявності оригінальних допусків виробників автомобілів, використання даного масла дозволяє зберегти всі гарантійні умови при проходженні ТЕ.
- швидке надходження масла до деталей, що труться при низьких температурах, обеспечивает отличный пуск холодного двигателя
- очень високий захист двигуна від зносу
- экономия топлива, скорочує шкідливі викиди
- стабільно до старіння
- забезпечує чистоту двигуна
- протестовано для використання в автомобілях з каталітичним нейтралізатором вихлопних газів і турбодвигателях
Ви можете написати його першим.