Шина зимова 235/50R20 104T XL SealTech UltraGrip Performance + Goodyear (1000409647)
- не надається
- обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Кожна розробка від Goodyear - це відмінне якість у відповідь на запити сучасного водіння! Зимові шиниUltraGrip Performance Plusстали новинкою сезону 2019-20 року. Ця модель створювалася не з нуля, а просто вдосконалена версія попередниці. Це зробило її більше стійкою на дорозі у зимову негоду.
Відмінні показники керованості досягнуто завдяки сучасному малюнку протектора:
- Дві поздовжні борозни ділять контактну пляму на три зони: центральну та бічні. Це дає можливість розподілити між ними навантаження.
- Центральна частина відповідає за курсову стійкість, швидкий розгін і скорочення гальмівного шляху на слизькій дорозі. Досягається це завдяки особливу форму блоків та великої кількості зимових ламелей.
- Поздовжні борозни, які входять дренажні канавки центральної частини, швидко і якісно справляються з відведенням води із зони контакт.
- Бічні зони мають додаткове посилення, що сприяє рівномірному розподілу навантаження по всьому контактної плями в час поворотів та маневрів на високій швидкість.
- Блокам протекторів дали спеціальну форму, яка збільшує тягово-зчіпні показники на слизькій та засніженої дороги.
- Конфігурація всіх блоків протектора розроблена ще і таким чином, щоб запобігати підвищенню шумових характеристик у час кочення.
Для зручності експлуатації виробник установив індикатор знос гуми. Він виглядає як невелике поглиблення у вигляді зірочки. Як тільки воно зникне, шини потрібно замінити на нові.
Навіть найсучасніші технології будуть погано працювати, якщо для їх реалізації застосувати неправильний склад резиносуміші. Розробники врахували цей момент, і головним відмінністю від попередниці стала саме нова за складом гума.
для її створення застосовувалася технологія Traction Protect. До складу була додано спеціальну смолу, яка сприяє більш швидкому відновленню після динамічних деформацій.
Це покращення привело до того, що дана модель отримала підвищені якості зчеплення під час розгону та гальмування та знижений опір коченню. Остання зміна також суттєво скорочує витрату палива під час їзда.
Ви можете написати його першим.