Шина зимова 235/50R20 100T ContiWinterContact TS 850 CONTINENTAL (1000407098)
- не надається
- обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Зимова шина CONTINENTAL ContiWinterContact TS850P була представлена німецьким виробником зовсім недавно. Тим не менш, це не завадило їй стати дуже популярною, що об'єднує її з попередньою моделлю з індексом 830, яку вона замінила на заводському конвеєрі. Щодо технічних характеристик, то більшість з них помітно вище у новинки, Завдяки використанню в її конструкції ряду нових розробок, а також передових матеріалів. Вони надали їй набагато кращу продуктивність на будь-яких зимових дорога.
Залишившись асиметричним, як і у попередньої моделі, протекторний малюнок цієї шини помітно перетворився. В ньому міститься набагато більше блоків, для збільшення кількості яких розробники суттєво зменшили їх у розмірах. Це було зроблено з метою покращення зчіпних властивостей снігу. При цьому це властивість обумовлена збільшеною чисельністю не стільки протекторних блоків, скільки розташованих між ними хрестоподібних дренажних канавок. З їх допомогою у протектора з'явилася можливість утримувати набагато більше снігу, одночасно ущільнюючи його. При русі по засніженим дорогам ця конструктивна особливість помітно покращує зчеплення на них.
Крім того, слід відзначити значну протяжність та розташування під відносно невеликим кутом утворених протекторними блоками зчіпних кромок. У поєднанні з описаними вище особливостями це помітно скорочує протяжність гальмівного шляху снігу.
Одним із ключових нововведень даної моделі є технологія PrecisionPlus. Від себе самої у попередній версії вона відрізняється розташуванням ламелів. У центральній частини та в плечових зонах протектора ці мініатюрні елементи розташовуються практично перпендикулярно щодо один одного і під гострим кутом по відношенню до напряму руху. Виняток становить плечова зона із зовнішньої сторони протектора, що обумовлено її функціональним призначенням. Крім того, помітно змінилася конструкція ламелів. Тепер у них при контакті з дорогою блокуються не тільки свої стінки, але і в інших ламелей. В результаті підвищується жорсткість не окремих ділянок блоку, а всього його повністю. Це дозволило суттєво збільшити щільність розміщення ламелей, підвищивши тим самим їх кількість, що спричинило собою відповідна зміна чисельності зчіпних кромок. у поєднанні з їх розташуванням це дозволило значно покращити відразу кілька експлуатаційних характеристик, крім зчеплення на мокрому асфальті, укатаному снігу та льоду. Насамперед, курсова стійкість, як при маневруванні, так і під час руху по прямій, а також швидкість та точність у реакціях на повороти керма.
Наступною важливою особливістю цієї шини є конструкція боковини. Під впливом бічних сил прискорення із зовнішньої сторони вона деформується набагато менше, ніж із внутрішньої. Практичним результатом даного технічного рішення є стабільність форми та розмірів плями контакту при маневруванні та в поворотах. Це тягне за собою помітне підвищення стійкості та зчеплення.
Крім того, для поліпшення керованості та зчіпних властивостей у поворотах розробниками було застосовано ще кілька технічні рішення. Мова йдеться про оптимізовану формі профілю протектора, а також посиленою конструкції брекера, розташованого безпосередньо під ним. Разом це не тільки підвищує стабільність геометричних показників плями контакту, а й надає йому оптимальної з точки зору керованості та опірності зносу квадратну форму. Найбільш яскраво ці особливості виявляють себе при русі на великій швидкості по сухим асфальтованим покриттям. За таких умов ця шина, будучи зимової, ніяк не відрізняється від літніх моделей.
Крім боковин здатністю змінювати свою форму певним чином під впливом сил прискорення мають і протекторні блоки. За допомогою вищезгаданих ламелей при гальмуванні вони деформуються так, щоб площа їх плями контакту з дорогою була максимально великий. Крім того, за рахунок того, що ламелі підвищують жорсткість всього блоку цілком геометричні характеристики їхньої плями контакту залишаються дуже стабільними, незважаючи на безперервна зміна інтенсивності уповільнення. В умовах реальної експлуатації це технічне рішення дає про себе знати у вигляді короткого гальмівного шляху тільки на сухих покриттях, а й на снігу, льоду та мокрому асфальті. На слизьких дорогах ефективність гальмування додатково підвищується за рахунок численних зчіпних кромок, утворених, як блоками, так і прорізаними у них ламелями.
Ще однією цікавою особливістю у дизайні цього протектора слід визнати стрілоподібну форму поздовжніх канавок, що ділять його на кілька функціональних зон Це технічне рішення дозволяє покращити не тільки стійкість до аквапланування і слешпленнінгу, ні та кілька інших не менш важливих Показників. Найбільш значущими з них є підвищене зчеплення на снігу, що забезпечується завдяки тому, що протектор може захоплювати і тримати сніг. Крім того, численні виступи на стінках дренажних канавок суттєво зменшують ризик виникнення та розвитку резонансних шумів та вібрацій.
Основні особливості шини Continental ContiWinterContact TS 850p
- використаний у цій шині асиметричний протекторний малюнок за рахунок того, що він містить набагато більше блоків та хрестоподібних канавок надає їй відмінну продуктивність на засніжені дороги;
- підвищена щільність розміщення ламелів, а також їх оптимізоване розташування покращують не тільки зчіпні властивості на слизьких дорогах, але та керованість, курсову стійкість на сухих покриття;
- спеціальна конструкція боковин, завдяки яким вони деформуються певним чином, забезпечує виняткову стабільність зчіпних властивостей та стійкість шини при маневруванні та в поворотах, як на сухих, так і слизьких від дощу, снігу та криги дорогах;
- короткий гальмівний шлях незалежно від дорожніх та погодних умов, завдяки здатності блоків протектора збільшувати площу контакту з поверхнею, а також численним зчіпним кромкам, що утворюються прорізаними в них ламелями.
Ви можете написати його першим.