Шина зимова 195/60R16 89T WinGuard WinSpike WH62 (під шип) NEXEN (14223)
- не надається
- обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Зимова шина Nexen Winguard WinSpike WH62
Помітно перевершує своїх численних попередниць, а також значну частину прямих конкурентів з більшості параметрів. Використання у її конструкції передових технологій та нових матеріалів дозволило спеціалістам південнокорейського бренду надати їй цілий ряд вигідних переваг, починаючи від чудового зчеплення на льоду і закінчуючи тривалим терміном служби.
Значна частина часу, витраченого на розробку даної моделі, пішла на забезпечення їй стабільною та прогнозованою керованості. Для цього спеціалістами південнокорейського бренду був використаний цілий комплекс заходів. Більшість з нововведень довелося на конструкцію брекера, в якому з'явився додатковий синтетичний корд. Це надало їй додаткову жорсткість та стійкість до деформаційного впливу відцентрових сил прискорення. В умовах реальної експлуатації така "підкладка", розташована безпосередньо під протектором помітно покращує керованість, надаючи зчіпним властивостям стабільність та надійність, незважаючи на безперервну зміну характеристик дорожнього полотна та погодні умови. Другим фактором, що зумовлює стабільне та надійне поведінка цієї шини, є оптимізована форма профілю протектора. Вона відрізняється такою кривизною, при якій площа плями контакту максимальна, а його розміри і форма практично не схильні до змін, залишаючись на незмінними навіть при маневруванні та у поворотах.
Характерною особливістю протекторного малюнку, крім нього V-подібний дизайн, є збільшене до кількох тисяч кількість зчіпних крайок. Переважна їх частина утворюється спеціальними ламелями, розташованими під невеликими кутами щодо напрями руху, або зовсім перпендикулярно. Це помітно підвищує ефективність роботи протектора при поздовжніх прискореннях, наприклад, при гальмуванні. При цьому не можна не відзначити тривимірну будову стінок ламелей. Дана особливість не тільки не дає їм закриватися під впливом ваги автомобіля, але та обмежує рухливість блоків, що підвищує його твердість. Це у свою чергу тягне за собою суттєве поліпшення керованості та курсової стійкості.
Використана в цій моделі система шипування багато в чому є результатом нещодавно введених у європейських країнах вимог до зимових шин, спрямованих на зниження їх негативного впливу на дорожнє покриття. Щоб привести шину у відповідність з ними, розробники зменшили шипи в розмірах, одночасно з цим збільшивши їх кількість приблизно в двічі по порівняно з попередницями. Додатково ефективність їх роботи було підвищено за рахунок оптимізованої схеми розташування цих сталевих елементів на протектор. Вони розміщені на ньому таким чином, що за русі ними формується 20 безперервних рядів. При цьому одночасно з поверхнею дороги стикається максимальна кількість шипів. В поєднанні з кількома тисячами ламелей це дозволяє шині демонструвати дуже стабільні зчіпні властивості На укоченому снігу та льоду.
Ви можете написати його першим.