Присадка в моторне олія 8мл ревіталізант для дизельного двигуна EX120 XADO (XA 10034)
- не надається
- обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Ревіталізант EX120 для дизельних двигунів.
Призначений для захисту від зносу і відновлювального ремонту дизельних двигунів, в тому числі форсованих і з турбонаддувом. Дякувати на 20% більшою* концентрації активної речовини володіє розширеним запасом по відновленню зношених поверхонь та їх захисту від зносу.*в відношенню до продукту ХАDO гель-ревіталізант для дизельних двигунів.
- Відновлює і захищає від зносу труться деталі циліндропоршневої групи, кривошипно-шатунного і газорозподільного механізм
- Значно знижує витрату палива (до 30% на холостому ходу)
- Підвищує до номінального тиск масла в система
- Вирівнює і збільшує компресію в циліндрах
- підвищує потужність двигуна, покращує його прийомистість
- Знижує рівень шумів і вібрації в 10 разів
- Збільшує термін служби вузлів в 2-3 раз
- захищає двигун від негативних наслідків холодного пуск
- Покращує роботу двигуна вже через 50-100 км
- Дозволяє експлуатацію двигуна При аварійному витоку масла до 300 км
формує на поверхнях пар тертя металокерамічне покриття (Деталі двигуна відновлюють свою геометрію). В результаті оновлений агрегат за своїми експлуатаційним характеристикам перевершує новий і гарантовано служить в 2-4 рази довше
Застосування
Обробка двигуна проводиться у три етапи:
- 1-й етап: вміст шприца внести в маслоналивну горловину двигуна, прогрітого до робочої температура. Запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин.
- 2-й етап: проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу.
- 3-й етап: проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу.
Обробка вважається закінченою не менше ніж через 1500 км пробігу.
Примітка
- Масло до закінчення міняти не рекомендується
- Можлива обробка на холостому ходу (4години - еквівалент 200 км пробігу)
- Нові двигуни з пробігом до 20 000 км обробляти в один прийом
- Двигуни після капітального ремонту рекомендується обробляти в звичайному порядку у три етапи
- Захисне металокерамічне покриття формується на будь-якому працездатному механізмі, однак, якщо механізм (двигун) знаходиться в критичному стані (знос 100%), необхідно замінити зруйновані деталь
Захисне покриття активно протягом 60 000 км пробігу, після цього рекомендується повторна обробка.
Дозування:
Об'єм маслосистеми, л. | 3-10 | 11-20 | 21-30 |
Кількість шприців (8 мл), шт. | 3 | 6 | 9 |
Схема обробки по етап | 1 1 1 | 2 2 2 | 3 3 3 |
Кількість шприців для нових двигунів | 2 | 4 | 6 |
можливість:
Після обробки Ваш автомобіль знаходиться під суперзащитой ХАДО. В процесі експлуатації двигуна найбільш схильні до зносу циліндропоршнева група в районі верхньої мертвої точки, деталі газорозподільного механізму (кулачок, штовхач), підшипники ковзання колінчастого і розподільного валів.
Ревіталізант містить будівельний матеріал, який компенсує знос цих деталей. В результаті ревіталізації на поверхнях пар тертя формується нове багатофункціональне градієнтне покриття з набором необхідних службових характеристик і напружений стан. Деталь двигуна нарощують в обсязі, повертають ті самі сотки і десятки, які були Загублені, зношені в процесі експлуатації. Це ефект ремонту.
Отримане покриття володіє унікальними властивостями: міцністю, високою корозійною стійкістю, низькою шорсткістю. Після ревіталізації деталі двигуна гарантовано прослужать в 2-4 рази довший. В результаті ревіталізації двигуна значно зростає і вирівнюється компресія в циліндрах, скорочується витрата палива, збільшується прийомистість і накат автомобіля, відновлюються маслонасоси, вузли турбонаддува, вали і вкладиші (підшипники), дзеркала циліндрів, усувається еліпсність.
Двигун працює тихо і без вібрацій. Завдяки ревіталізації його завжди можна підтримувати в ідеальному стані.
Ви можете написати його першим.