Перехідник діагностичний для автосканера Mercedes-Benz 38 pin - OBD-2 16 pin (повна розпинування) Autocom (ADACMB38PIN216F)
Цей перехідник призначений для підключення діагностичних сканерів Autocom CDP, Delphi DS150E, TCS CDP, KKL-адаптерів, ELM327 та інших видів сканерів обладнаних роз'ємом OBD2 для діагностики автомобілів, які мають роз'єм Mercedes-Benz c 38 контактами. Перехідник однією стороною підключаються до роз'єму OBD2 сканера та інший стороною до доступного діагностичного роз'єму автомобіля.
Адаптер застосуємо з автомобілями Mercedes-Benz випущених у період 1994-2002 (W124, W129, W140, W202, W210, W220 та інші) мають 38 pin діагностичний рознімання.
Розташування діагностичного роз'єму: під капотом. Може встановлюватися як окремо, так і в блоці запобіжників (під капотом). На W124, W129, W140, W202 стоїть, як правило, з правої сторони по ходу руху, на W210 - з лівої сторони по ходу рух.
УВАГА: Цей адаптер має ПОВНЕ розпинання контактів для Mercedes-Benz
Розпинування 38-контактного роз'єму для діагностики Mercedes-Benz:
- Маса, контур 31;
- Харчування, контур 87 або 15;
- Живлення, контур 30;
- K-лінія діагностики системи керування двигуном (HFM-SFI, DFI, IFI; LH-SFI, ME-SFI - права частина);
- K-лінія діагностики системи керування двигуном (LH-SFI, ME-SFI – ліва частина);
- K-лінія діагностики антиблокувальної системи (ABS), антипробуксовувальні системи (ASR), системи стабілізації (ESP), системи трекшн-контроль (ETS);
- K-лінія діагностики системи управління холостим ходом (ISC), електронної педалі газу-електронного управління дроссельною заслінкою (EFP, EA), системи круїз-контролю (CC, Tempostat, Tempomat);
- K-лінія діагностики системи допомоги при гальмуванні (BAS) та основного модуля (BM);
- K-лінія діагностики системи управління автоматичним блокуванням диференціала (ASD);
- K-лінія діагностики системи управління трансмісією (EATC, ETC);
- K-лінія діагностики системи управління активною підвіскою (ADS);
- K-лінія діагностики системи підсилювача рульового управління (SPS, PML);
- Сигнал обертів двигуна (TD, TNA, TN);
- Лямбда вкл/викл на LH-SFI (правий);
- K-лінія діагностики приладової панелі (IC, KI);
- Лямбда вкл/викл на LH-SFI (лівий);
- K-лінія діагностики кондиціонера та обігрівача (HEAT, Tempmatic, Automatic);
- K-лінія діагностики системи управління запаленням (права частина) (DI);
- K-лінія діагностики системи управління запаленням (ліва частина) (DI);
- K-лінія діагностики блоку діагностики (DM);
- 21 - K-лінія діагностики системи управління пневмопідвіскою (PSE), багатофункціонального блоку управління (на W210), керування люком (DBE);
- 22 - K-лінія діагностики модуля комфорту (CF) та блоку управління дахом (RST - для кабріолетів - наприклад, W129);
- 23 - K-лінія діагностики блоку керування дугами безпеки (RB - на W129);
- 24 - K-лінія діагностики протиугінної системи (ATA);
- 25 - K-лінія діагностики системи Tele-Aid;
- 26 - K-лінія діагностики системи контролю тиску вшинах (RDK);
- 27 - Дані відсутні;
- K-лінія діагностики системи управління автоматичним блокуванням диференціала (ASD - на W202);
- K-лінія діагностики системи парктронік (PTS);
- K-лінія діагностики системи пасивної безпеки - подушки безпеки, переднатягувачі ременів (SRS, AB);
- K-лінія діагностики системи управління центральним замком (IRCL);
- Висновок для скидання сервісних інтервалів;
- K-лінія діагностики радіо (RD) та навігаційної система
- K-лінія діагностики системи зв'язку, інформації інавігації (ICS, CNS);
- K-лінія діагностики системи управління нахилом фар (LWR);
- K-лінія діагностики системи управління основним і додатковим обігрівачем (STH) та HB (Heater booster);
- та 38 контакти вільні, закладені виробником.
Розпинування 16-контактного трапецієподібного роз'єм OBD2:
- визначається виробником;
- шина J1850;
- визначається виробником;
- маса кузова;
- сигнальна маса;
- CAN (прямий) J2284;
- ISO 9141-2 (К-лінія);
- 8 и 9 - визначається виробником;
- шина J1850;
- 11, 12, 13 - Визначаються виробником;
- CAN (інвестований) J2284;
- ISO 9141-2 (L-лінія);
- напруга акумулятора.
Ви можете написати його першим.