Перехідник діагностичний для автосканера 10 pin - OBD-2 16 pin Opel Autocom (ADAC10PIN216)
Цей перехідник призначений для підключення діагностичних сканерів Autocom CDP, Delphi DS150E, KKL-адаптерів, ELM327 та інших видів сканерів обладнаних роз'єм OBD2 для діагностики автомобілів, які мають роз'єм Opel з 38 контактами. Перехідник однією стороною підключаються до роз'єму OBD2 сканера та іншою стороною до доступному діагностичному роз'єму автомобіль.
Адаптер застосуємо з автомобілями Opel випущених до 1994 року, мають 10 pin діагностичний роз'єм.
Розташування діагностичного роз'єму: під капотом. Може встановлюватися як окремо, так і в блоці запобіжників (під капотом), часто біля лівого ланжерона по ходу руху.
Розпинання 10-контактного роз'єму для діагностики Opel:
- маса;
- Висновок для зчитування повільних кодів самодіагностики K-лінія діагностики двигуна;
- Висновок для зчитування повільних кодів самодіагностики АКПП. L-лінія діагностики АКПП;
- Висновок для зчитування повільних кодів самодіагностики бортового LCD-дисплея та бортового комп'ютера;
- Висновок для зчитування повільних кодів самодіагностики;
- Живлення +12В;
- K-лінія діагностики двигуна, АКПП, ABS;
- Висновок для зчитування повільних кодів самодіагностики блоку круїз-контролю та протиугінного пристрою (ATWS);
- Висновок для зчитування повільних кодів самодіагностики системи управління повний приводом;
- Висновок для зчитування повільних кодів самодіагностики ABS. L-лінія діагностики ABS.
Розпинування 16-контактного трапецієподібного роз'єм OBD2:
- визначається виробником;
- шина J1850;
- визначається виробником;
- маса кузова;
- сигнальна маса;
- CAN (прямий) J2284;
- ISO 9141-2 (К-лінія);
- 8 и 9 - визначається виробником;
- шина J1850;
- 11, 12, 13 - Визначаються виробником;
- CAN (інвестований) J2284;
- ISO 9141-2 (L-лінія);
- напруга акумулятора.
Ви можете написати його першим.