В Україні зріс попит на преміальні автомобілі
У лютому 2023 року зусиллями всіх операторів вдалося реалізувати майже 3,8 тисячі нових легкових автомобілів, що на 7% краще, ніж у січні, але на 30% гірше, ніж за аналогічний період минулого року. У 2022 році за 23 дні лютого, дилерам вдалося реалізувати 5,4 тисячі нових легковиків. Падіння все ж таки є, але воно поступово скорочується.
Найпопулярнішою маркою на українському ринку залишається Toyota: за лютий зареєстрували 351 шт. авто, а це на 50% менше, ніж у лютому 2022 року. Другим за популярністю став Volkswagen. Українці придбали 255 машин цієї марки, що на 9% менше ніж у лютому минулого року. На третій позиції у рейтингу розмістився BMW – 221 реєстрація за місяць (+65% порівняно з цим місяцем 2022 року).
Четвертий результат продемонстрували одразу дві марки – Mercedes-Benz та Hyundai – по 211 автомобілів реалізував кожен бренд. Mercedes-Benz втратив від торішнього показника 38%, а Hyundai, навпаки, збільшив продажі на 17%. П'ятірку лідерів замикає Renault із результатом 201 шт. (-69%), з яких 174 реєстрації належать кросоверу Renault Duster.