УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

В Україні змінюватимуться правила підготовки водіїв

За майже 700 днів повномасштабної війни значна кількість державних послуг, що їх надають сервісні центри МВС, стали доступнішою, прозорішою, формат їх надання розширив географію навіть за кордоном, чимало їх перейшло в онлайн-площину. Про це повідомили на сайті ГСЦ МВС.

До значущих нововведень 2023 року можна віднести запровадження в жовтні послуги онлайн-обміну через Дію та Електронний кабінет водія, а також доставки за кордон поштою посвідчення водія. З перших днів упровадження (протягом першого місяця була доступною виключно для Польщі, а нині — вже для 12 країн Європи, а саме: Польщі, Чехії, Німеччини, Словаччини, Іспанії, Італії, Румунії, Литви, Латвії, Естонії, Угорщини, Молдови) послуга набула популярності й нею вже скористалися 2457 осіб.

Пріоритетні  проєкти у сфері розвитку сервісних центрів МВС на 2024 рік:

  • впровадження опції онлайн-визначення користувача юридичною особою(станом на сьогодні доступно виключно для фізичних осіб);
  • облаштування всіх легкових автомобілів чотирма відеокамерами для складання іспиту на право водіння транспорту категорії В;
  • подача онлайн заявки на відновлення втраченого свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорта) й можливість його доставки поштою;
  • виготовлення номерних знаків суб’єктами господарювання;
  • передислокація сервісних центрів МВС у підвальні або цокольні приміщення для безперебійної роботи в період воєнного стану(особливо в прифронтових регіонах);
  • розширення переліку послуг, які надають сервісні центри МВС, пов’язаних із отриманням посвідчень тракториста-машиніста, реєстрацією сільськогосподарської та іншої техніки;
  • розширення географії надання послуги доставки посвідчення водія за кордоном(нині доступна доставка до 12 країн, а планується до 120);
  • впровадження обов’язкового первинного та щорічного навчання зі складанням кваліфікаційного іспиту екзаменаторами ТСЦ МВС;
  • вжиття заходів, спрямованих на підвищення заробітної плати державним службовцям сервісних центрів МВС, як додатковий стимул до якісного надання послуг та мінімізації корупційних ризиків;
  • повноцінне впровадження рандомно-каскадного моніторингу відеоматеріалів іспитів;
  • впровадження системи електронного документообігу між ГСЦ, РСЦ і ТСЦ МВС.
УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69