В Україні змінюватимуться правила підготовки водіїв
![](/upload/iblock/640/1.jpg)
За майже 700 днів повномасштабної війни значна кількість державних послуг, що їх надають сервісні центри МВС, стали доступнішою, прозорішою, формат їх надання розширив географію навіть за кордоном, чимало їх перейшло в онлайн-площину. Про це повідомили на сайті ГСЦ МВС.
До значущих нововведень 2023 року можна віднести запровадження в жовтні послуги онлайн-обміну через Дію та Електронний кабінет водія, а також доставки за кордон поштою посвідчення водія. З перших днів упровадження (протягом першого місяця була доступною виключно для Польщі, а нині — вже для 12 країн Європи, а саме: Польщі, Чехії, Німеччини, Словаччини, Іспанії, Італії, Румунії, Литви, Латвії, Естонії, Угорщини, Молдови) послуга набула популярності й нею вже скористалися 2457 осіб.
Пріоритетні проєкти у сфері розвитку сервісних центрів МВС на 2024 рік:
- впровадження опції онлайн-визначення користувача юридичною особою(станом на сьогодні доступно виключно для фізичних осіб);
- облаштування всіх легкових автомобілів чотирма відеокамерами для складання іспиту на право водіння транспорту категорії В;
- подача онлайн заявки на відновлення втраченого свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорта) й можливість його доставки поштою;
- виготовлення номерних знаків суб’єктами господарювання;
- передислокація сервісних центрів МВС у підвальні або цокольні приміщення для безперебійної роботи в період воєнного стану(особливо в прифронтових регіонах);
- розширення переліку послуг, які надають сервісні центри МВС, пов’язаних із отриманням посвідчень тракториста-машиніста, реєстрацією сільськогосподарської та іншої техніки;
- розширення географії надання послуги доставки посвідчення водія за кордоном(нині доступна доставка до 12 країн, а планується до 120);
- впровадження обов’язкового первинного та щорічного навчання зі складанням кваліфікаційного іспиту екзаменаторами ТСЦ МВС;
- вжиття заходів, спрямованих на підвищення заробітної плати державним службовцям сервісних центрів МВС, як додатковий стимул до якісного надання послуг та мінімізації корупційних ризиків;
- повноцінне впровадження рандомно-каскадного моніторингу відеоматеріалів іспитів;
- впровадження системи електронного документообігу між ГСЦ, РСЦ і ТСЦ МВС.