В Україні зменшився попит на китайські вживані авто
Марки авто |
Жовтень |
Вересень |
Різниця в % |
BYD |
42 |
29 |
44,8% |
CHANA |
11 |
13 |
-15,4% |
FAW |
38 |
46 |
17,4% |
CHERY |
809 |
822 |
-1,58% |
GEELY |
676 |
717 |
-5,7% |
GREAT WALL |
64 |
89 |
-28,1% |
HAVAL |
7 |
7 |
0% |
JAC |
29 |
33 |
-12,1% |
LIFAN |
23 |
27 |
-14,8% |
MG |
26 |
20 |
30% |
Всього |
1725 |
1803 |
-4,3% |
Минулого місяця на вторинному ринку було придбано 1725 китайських легкових автомобілів. Такий показник не побив вересневий рекорд: загалом обсяг ринку за жовтень знизився на 4,3%.
Як продавалися авто домінуючих брендів CHERY та GEELY?
Найбільший попит мали автомобілі марки Chery, яких було зареєстровано 809 шт. Порівняно з жовтнем 2020 року, реалізація підтриманих Чері в Україні збільшилася на 12%, а порівняно з вереснем 2021-го – скоротилася на півтора відсотки. Конкретно за моделями:
- Ліфтбеки Amulet - 285 шт.
- Кросовери Tiggo – 173 шт.
- Хетчбеки QQ – 120 шт.
- Хетчбеки Kimo – 58 шт.
- Ліфтбеки Jaggi – 55 шт.
- Седан Eastar – 42 шт.
- Седан Elara – 37 шт.
- Хетчбеки M11 – 14 шт.
- Кросовери Beat – 11 шт.
- Седан E5 – 7 шт.
- Електромобілі EQ1 – 3 шт.
Кількість реєстрацій вживаних автомобілів бренду Geely незначно скоротилася на 5,7%. Найчастіше купують моделі СК – 271 шт., МК – 155 шт., Emgrand – 115 шт. Оптимальне співвідношення ціни/якості, практичність та надійність у своєму ціновому сегменті – головні причини популярності цих моделей.
GREAT WALL та HAVAL
Great Wall у жовтні не вдалося зберегти позитивну динаміку зростання продажів. Попередні місяці машини виробництва цього концерну продавалися трохи краще. Позашляховиків Hover купили у кількості 35 шт., компактних седанів Vollex – 8 шт., та позашляховиків Safe – 6 шт
Продажі HAVAL залишилися на тій же позначці, що й минулого місяця.
Хто опинився в плюсі?
BYD. У жовтні бренд трохи наростив свої продажі, переважно за рахунок реалізації моделі F-3 (24 шт.).
MG. Вийшли вперед на 30% і автомобілі MG. У перевазі покупців опинилися седани та хетчбеки MG 6, а також п'ятимісний седан класу "C" - MG 350.
Бренди, які не змогли збільшити продажі
Бренди FAW, JAC, CHANA та LIFAN закінчили жовтень із негативним приростом продажів на вторинному авторинку. Асортимент брендів в Україні представлений такими моделями:
- FAW. Седани BESTURN B50 і V5, різні моделі самоскидів, фургонів, сідельних тягачів та бортових вантажівок.
- JAC. Електромобілі IEVS4, хетчбеки J2, седани J5, кросовери S2 та S5
- CHANA. Хетчбек BENNI, кросовер CS 55 та електромобіль E-ROCK.
- LIFAN. Хетчбек 320, седани 520 та 620, кросовер X60.
Загалом ситуація щодо цих марок на ринку вже давно не показує різкого спаду або зростання за кількістю реєстрацій.
Що буде далі?
Раніше експерти зробили прогноз, що в Україні на початку наступного року вартість вживаних автомобілів збільшиться на 25-30%. Це станеться через те, що в Європі вже подорожчали старі машини, оскільки на них підвищився попит через дефіцит нових.
Незважаючи на зростання цін та скорочення пропозиції на зарубіжній вторинці, поставки автомобілів із пробігом до нашої країни поки що не зменшилися. На даний момент авторинок в Україні ще не відчуває впливу світової автомобільної кризи. Але як надалі поведеться український покупець, якщо ситуація зміниться – залишається лише спостерігати