В мережі з’явилася нова інформація про електромобіль від Geely і Baidu
Другий спільний електромобіль від Geely і Baidu отримав індекс 07, а не 02, як заявлялося раніше. Автомобіль побудований на архітектурі Geely SEA, яку ділить із первістком Jiyue – кросовером 01 – і електрокарами Zeekr. IT-гігант Baidu ж відповідає за високі технології – програмне забезпечення, “підключені” сервіси і систему автономного водіння. На китайський ринок електроліфтбек вийде у 2024 році.
Марка Jiyue була заснована Geely і Baidu 2021 року і спочатку називалася Jidu. Спочатку Baidu належала більша частка активів. Однак через це влада Китаю не давала молодій компанії дозвіл на серійне виробництво, і її довелося реструктуризувати: тепер у Baidu 45 %, а в автовиробника Geely – 65%.
Jiyue 07 – товарна версія прототипу Robo-2, показаного минулого року. Це середньорозмірний ліфтбек, точні габарити якого поки не розкривають. У нього дві Y-подібні фари і великий панорамний дах, а дверних ручок немає зовсім: двері оснащені електроприводом і відкриваються з кнопок на віконних стійках.
Jiyue 07 уже встиг завоювати дві нагороди за дизайн. Престижну Red Dot Design Award 2023, яку він ділить з Peugeot 408 і Genesis G90, і iF Design Award 2023. Внутрішнє оздоблення новинки поки що не показали.
Ліфтбек побудований на платформі SEA, як Polestar 4, Volvo EX90 і EX30, а також всі Zeekr. У початковому варіанті він оснащується одним електродвигуном потужністю 272 кінські сили і літій-залізо-фосфатним акумулятором ємністю 74,1 кіловат-години.
Дорожчий повнопривідний варіант має вже два мотори віддачею 544 к.с. і батарею на 100 кіловат-годин. Запас ходу поки що невідомий, але у кросовера 01 з “топовим” акумулятором він становить 720 км – імовірно, ліфтбек проїде ще більше.
Першою моделлю став електричний кросовер Jiyue 01 – серійне втілення концепту Robo-01, показаного 2022 року. Jiyue 01 у вересні став на конвеєр заводу в Нінбо, де також виробляють преміальні електромобілі Zeekr.