В мережі з’явилися патентні зображення BYD-Toyota bZ5 EV
bZ5 – перший автомобіль спільного підприємства BYD-Toyota. Це електричний седан, можливо стане серійним продовженням представленого раніше концепту bZ SDN (з невеликими змінами в дизайні) та буде продаватися під вищезгаданими брендами.
Історія дружби BYD та Toyota почалася у 2020 році, коли компанії створили спільне підприємство під назвою «BYD Toyota EV Technology». Кожній належить по 50% акцій із капіталом у 51,5 млн доларів США.
У 2021 році Toyota представила концепт-кар, розроблений спільно з BYD. Його ім'я було bZ SDN (що означає "седан"). Toyota bZ5 – явний спадкоємець концепції bZ SDN та є частиною серії Toyota bZ, яка на даний момент включає лише один автомобіль (bZ4X). Варто зазначити, що bZ4X не має відношення до BYD: Toyota та Subaru спільно розробили цей електричний кросовер, а GAC займається його виробництвом у Китаї.
Що ми вже знаємо про Toyota bZ5?
Toyota bZ5 у камуфляжі кілька разів була помічена на вулицях Китаю. Шпигунам пощастило зробити знімок салону bZ5. У нього великий екран центральної консолі, химерна панель приладів і триспицеве кермо. Центральний тунель bZ5 отримав поворотний перемикач передач та місткий відсік під ним.
Габарити bZ5 становлять 4725/1835/1475 мм при колісній базі 2880 мм. Його максимальна швидкість обмежена 150 км/год. Цей седан виявився досить тяжким, з повною масою 2215 кг.
Як помітно на патентних зображеннях, bZ5 загалом відповідає концепції bZ SDN. Основна подібність – ті ж фари, з'єднані світлодіодною стрічкою, передній бампер та дві паралельні лінії на капоті. Форма bZ5 дуже близька до концепції SDN. У задній частині bZ5 можна виділити безперервний блок задніх ліхтарів.
Його екстер'єр має чіткі спортивні лінії з широкими колісними арками та плавними лініями збоку. Загалом це не остаточна серійна версія bZ5. Автомобіль, представлений на патентних зображеннях, не має дверних ручок та бічних дзеркал. Toyota bZ5 точно ще не готова на 100%, але ми уважно слідкуємо за нею