У Китаї розробили «вічну» батарею для електрокарів
Найбільш пріоритетною на сьогоднішній день є електромобільна галузь, на якій і сконцентровують свою увагу світові автовиробники. Основною проблемою електрокарів вважають труднощі під час заряджання автомобілів. Тому напрями досліджень ведуться саме в плані оптимізації цього процесу: як зручності заряджання та продовження терміну служба АКБ, так і збільшення відстані запасу ходу.
Справжній прорив у цьому напрямку здійснила китайська компанія Tsinghua. Її інженери розробили твердопаливну батарею, яка може пережити 20 тисяч циклів зарядки та забезпечити електромобілю до 10 млн км пробігу. У той же час його ємність майже не зменшиться навіть після рекордної кількості зарядок.
Китайські фахівці порівняли свої прогнози із щорічним пробігом середньостатистичного таксі, що становить 200 тисяч кілометрів. Таким чином батарея електрокара функціонуватиме приблизно 50 років. Виходить, що акумулятор стає вічним і легко зможе пережити сам електрокар.
Незважаючи на амбітність розробки, у компанії не розповіли, чи планують її відправляти у серійне виробництво. Ймовірно тому Tsinghua не розкрила ємність інноваційної батареї. Втім, навіть якщо реальні показники будуть у п'ять чи десять разів менші за заявлені, то це все одно справжній прорив у галузі.
Хоча, не виключено, що такі гучні заяви не підкріплені жодними випробуваннями і це ще одна компанія-вискочка, яка хоче застовпити собі місце на перспективному ринку.
Зараз у автовиробників користуються попитом твердотілі акумулятори з підвищеною ємністю, ніж у літій-іонних. У пріоритеті також скорочення часу їхньої зарядки до повної ємності. Також, АКБ вже представили Toyota та Nissan.