Subaru обладнає автомобілі з МКПП системою допомоги водієві EyeSight
Незважаючи на те, що система Eyesight від Subaru дебютувала як опція ще в 2013 році на Outback і Legacy, вона все ще була доступна тільки на автомобілях з АКПП. Але тепер виробник нарешті вирішив виправити цей недолік спеціально для любителів механіки.
В офіційному прес-релізі Subaru підтверджує, що адаптує EyeSight до робочих характеристик авто з механікою. Після завершення всіх випробувань, система працюватиме в широкому діапазоні умов і допомагатиме водієві в критичних ситуаціях, як це робить EyeSight в авто з АКПП.
Першим таким автомобілем має стати японська домашня версія спортивного купе BRZ, дебют якої заплановано на осінь цього року. Subaru обіцяє, що в механічному варіанті система збереже всі функції, які є для "автоматів": гальмування перед зіткненням, адаптивний круїз-контроль, попередження про виїзд зі смуги руху, розгойдування і початок руху автомобіля попереду, а також попередження заднього сонара.
При цьому ефективність уникнення зіткнень і пом'якшення ушкоджень від них ніяк не буде знижена. Як і раніше, на машинах з "механікою" EyeSight буде автоматично активуватися разом із запуском двигуна, а водії зможуть вимикати функції EyeSight окремо.
Слід зазначити, що Страховий інститут шосейної безпеки США (IIHS) ще у 2017 році надав Subaru, обладнаному системою EyeSight, найвищу оцінку за запобігання лобовим зіткненням. За даними звітів, перше покоління EyeSight знизило кількість травм пішоходів на 33%, а друге покоління - на 41% порівняно з моделями Subaru, що не мають EyeSight.