УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Статистика продажів китайських авто в Україні: підсумки січня 2023 року

У січні 2023 року на українському автомобільному ринку зафіксовано зниження обсягів продажу як нових, так і вживаних китайських машин. Такий початок року є звичайним сезонним коливанням на авторинку. Кількість реалізованих авто знаходиться на рівні показників осені 2022-го, що загалом є хорошим результатом для січня.

Скільки нових китайських авто було продано у січні?

У перший місяць нового 2023 року українці придбали та зареєстрували лише 160 нових китайських машин. Якщо порівнювати з січнем 2022-го, то продажі «китайців» впали на цілих 70%. Зниження також було зафіксовано і в порівнянні з груднем 2022 - на 34%.

Марки авто Січень Грудень Різниця в %
BYD 18 10 80%
CHERY 67 118 -43%
HAVAL 12 12 0%
GEELY 13 14 -7%
FAW 1 2 -50%
SINOTRUK 1 1 0%
JAC 2 7 -71%
MG 32 42 -24%
GREAT WALL 14 38 -63%
Всього 160 244 -34%

Порівняно з попереднім місяцем, від’ємні відсоткові значення у статистиці спостерігаються майже за всіма марками. Навіть поява відомого китайського бренду GEELY пройшла практично не помітною - продажі вже другий місяць поспіль знаходиться на тому ж рівні.

Можна відзначити лише Great Wall Wingle. Незважаючи на скорочення реалізації в першому місяці 2023 року, він посів третє місце в ТОП-15 найбільш популярних нових фургонів, що продаються в Україні.

Скільки вживаних китайських авто було продано в січні?

Внутрішні перепродажі вживаних китайських автомобілів у січні 2023 року знизилися на 9% (а порівняно з аналогічним періодом минулого року - на 34%), проте залишаються досить високими.

Марки авто Січень Грудень Різниця в %
CHERY 470 508 -7%
GEELY 393 435 -10%
BYD 41 41 0%
CHANA 5 7 -29%
FAW 23 29 -21%
GREAT WALL 55 49 12%
HAVAL 10 8 25%
JAC 15 28 -46%
LIFAN 7 19 -63%
Всього 1033 1138 -9%

Лідером серед брендів китайських автомобілів, які купували на внутрішньому ринку, залишається CHERY. Українці уклали 470 угод купівлі-продажу машин цієї марки, що становить майже половину від загальної кількості.

Далі слідує GEELY: продаж цієї марки скоротився на 10%. Як і раніше, покупці віддають перевагу моделям CK, MK та Emgrand. Падіння торкнулося і менш популярних «китайців» в Україні – LIFAN, JAC, FAW, CHANA. Транспортні засоби марок BYD, GREAT WALL, HAVAL, MG продаються стабільно вже другий місяць поспіль.

Український авторинок у сегменті продажів вживаних китайських авто давно не показує різкого спаду чи росту кількості реєстрацій. Звісно, якщо порівнювати з торішніми показниками, то активність на вторинному ринку явно зменшилась.

Продаж електромобілів

Не зважаючи на регулярні атаки ворога на електричну інфраструктуру України та перебої з електропостачанням, українці не перестають купувати електричні машини. Цікаво те, що серед лідерів у сегменті "електричок" – не лише китайські бренди, а й європейські виготовлені в КНР.

Останній місяць спостерігається ріст продажів саме китайських електромобілів. При цьому значна їхня частина – це моделі авто, випущені саме для ринку КНР. Їх привозять не офіційні дилери, а незалежні продавці, які спеціалізуються на доставці та продажах електрокарів із Китаю. Серед них - Volkswagen ID.4 (132 шт.), Volkswagen ID.6 (11 шт.) та Dongfeng EX1 (8 шт.), які зайняли 1,4 і 5 місця відповідно в ТОПі найбільш популярних нових електричних авто, які продаються в Україні.

У сегменті вживаних електромобілів, аналогічна ситуація: у січні було завезено та продано 162 шт. Volkswagen ID.4 та 69 шт. Honda M-NV, які також виготовляють у Китаї.

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69
Ми в соціальних мережах