УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Статистика продажів нових китайських автомобілів в Україні. Січень 2022

920х400_укр.png

     За січень 2022 року українці купили 543 нові китайські авто, що на третину менше, ніж у грудні минулого року. Загалом на автомобільному ринку України відзначають суттєвий спад, причому впав попит на машини не лише китайських марок.

Марки авто Cічень Грудень Різниця в %
CHERY TIGGO 297 393 -24,4%
JETOUR 66 114 -42,1%
FAW 17 21 -19%
GREAT WALL 1 5 -80%
HAVAL 52 97 -46,4%
JAC 48 67 -28,4%
SINOTRUK 15 30 -50%
DONGFENG 5 9 -44,4%
MG 42 74 -43,2%
Всего 543 810 -33,0%

     Порівняно з попереднім місяцем, від’ємні відсоткові значення у статистиці спостерігаються абсолютно за всіма брендами. Тим не менш, найкращий січневий результат демонструє Chery:

  • Tiggo 4 – 100 шт.;
  • Tiggo 2 – 74 шт.;
  • Tiggo 2 PRO – 70 шт.;
  • Tiggo 7 PRO – 49 шт.

     Загалом показник у 297 реалізованих авто на чверть гірший від грудневого, але на 125% кращий показника за аналогічний період минулого року (132 шт.). Помітно «здав» і бренд Jetour зі своїм кросовером X70 – всього 66 шт.

     Також в українських покупців знизився інтерес до китайських автомобілів марки Haval. Загалом у січні продали 37 кросоверів H6 та 15 кросоверів Jolion (і жодної моделі Н2).

     Скорочення продажів на цілих 43% спіткало і марку MG, яка нещодавно повернулася на український ринок.

  • MG 5-2 шт.;
  • MG HS – 22 шт.;
  • MG ZS – 18 шт.

Разом з 2021 роком закінчився і час стабільних продажів брендів JAC, FAW, Dongfeng, Great Wall і Sinotruk.

У чому причина падіння продажів китайських нових автівок в Україні?

Основні причини зниження продажів нових авто з КНР:

  • Невизначеність на ринку через політичну ситуацію в країні;
  • Сезонне зниження попиту через новорічні свята;
  • Дефіцит нових автомобілів та зростання цін на них.

     Надалі ситуація на ринку залежатиме від того, як довго продовжуватиметься дефіцит електроніки для автомобілів. Крім того, пандемія коронавірусу, що спалахує в різний час по всьому світу, також впливає на ринок і ускладнює синхронізацію поставок автомобілів.

Ну і звичайно зростання цін у поєднанні з інфляцією може призвести до скорочення купівельної спроможності населення. Експерти прогнозують, що ситуація залишатиметься такою ж ще як мінімум півроку, ну а ми стежитимемо за подальшим розвитком подій.

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69
Ми в соціальних мережах