Статистика продажів нових китайських автомобілів в Україні. Січень 2022
За січень 2022 року українці купили 543 нові китайські авто, що на третину менше, ніж у грудні минулого року. Загалом на автомобільному ринку України відзначають суттєвий спад, причому впав попит на машини не лише китайських марок.
Марки авто | Cічень | Грудень | Різниця в % |
---|---|---|---|
CHERY TIGGO | 297 | 393 | -24,4% |
JETOUR | 66 | 114 | -42,1% |
FAW | 17 | 21 | -19% |
GREAT WALL | 1 | 5 | -80% |
HAVAL | 52 | 97 | -46,4% |
JAC | 48 | 67 | -28,4% |
SINOTRUK | 15 | 30 | -50% |
DONGFENG | 5 | 9 | -44,4% |
MG | 42 | 74 | -43,2% |
Всего | 543 | 810 | -33,0% |
Порівняно з попереднім місяцем, від’ємні відсоткові значення у статистиці спостерігаються абсолютно за всіма брендами. Тим не менш, найкращий січневий результат демонструє Chery:
- Tiggo 4 – 100 шт.;
- Tiggo 2 – 74 шт.;
- Tiggo 2 PRO – 70 шт.;
- Tiggo 7 PRO – 49 шт.
Загалом показник у 297 реалізованих авто на чверть гірший від грудневого, але на 125% кращий показника за аналогічний період минулого року (132 шт.). Помітно «здав» і бренд Jetour зі своїм кросовером X70 – всього 66 шт.
Також в українських покупців знизився інтерес до китайських автомобілів марки Haval. Загалом у січні продали 37 кросоверів H6 та 15 кросоверів Jolion (і жодної моделі Н2).
Скорочення продажів на цілих 43% спіткало і марку MG, яка нещодавно повернулася на український ринок.
- MG 5-2 шт.;
- MG HS – 22 шт.;
- MG ZS – 18 шт.
Разом з 2021 роком закінчився і час стабільних продажів брендів JAC, FAW, Dongfeng, Great Wall і Sinotruk.
У чому причина падіння продажів китайських нових автівок в Україні?
Основні причини зниження продажів нових авто з КНР:
- Невизначеність на ринку через політичну ситуацію в країні;
- Сезонне зниження попиту через новорічні свята;
- Дефіцит нових автомобілів та зростання цін на них.
Надалі ситуація на ринку залежатиме від того, як довго продовжуватиметься дефіцит електроніки для автомобілів. Крім того, пандемія коронавірусу, що спалахує в різний час по всьому світу, також впливає на ринок і ускладнює синхронізацію поставок автомобілів.
Ну і звичайно зростання цін у поєднанні з інфляцією може призвести до скорочення купівельної спроможності населення. Експерти прогнозують, що ситуація залишатиметься такою ж ще як мінімум півроку, ну а ми стежитимемо за подальшим розвитком подій.