Статистика продажів нових китайських автомобілів в Україні. Грудень 2021
Наприкінці року активність українських споживачів трохи знизилася, внаслідок чого показники продажів нових китайських автомобілів впали на 6%. Але, порівняно з аналогічним періодом минулого року, грудневий ринок виріс на цілих 73%.
Марки авто | Грудень | Листопад | Різниця в % |
---|---|---|---|
CHERY TIGGO | 393 | 529 | -25,7% |
JETOUR | 114 | 83 | 37,3% |
FAW | 21 | 3 |
600% |
GREAT WALL | 5 | 22 | -77,3% |
HAVAL | 97 | 115 | -15,7% |
JAC | 67 | 46 | 45,7% |
SINOTRUK | 30 | 11 | 172,7% |
DONGFENG | 9 | 1 | 800% |
MG | 74 | 52 | 42,3% |
Всього | 810 | 862 | -6,0% |
-
Tiggo 4 – 184 шт.;
-
Tiggo 7 PRO – 102 шт.;
-
Tiggo 2 – 63 шт.
Що стосується бренду Jetour та його кросовера Х70, то тут ситуація протилежна: у грудні кількість договорів з первинної реєстрації в салонах збільшилася на 37,3%.
Крім Chery, знизилася кількість придбань автомобілів від Great Wall та Haval. Серед усіх китайських брендів, Great Wall привернув до себе менше покупців (що видно з таблиці). Автомобілі бренду Haval раніше користувалися більшою популярністю. Серед усіх моделей Haval найбільше, як завжди, залучали українців кросовери Haval H6 (66 шт.) та Jolion (24 шт.)
Помітно активізувався у відсотковому співвідношенні, порівняно з листопадом, і бренд FAW. Виключно завдяки продажам нового сучасного міського кросовера X80. Автомобіль має пізнавану зовнішність, що у поєднанні з технічними характеристиками залучило у грудні 21 українського автолюбителя.
Попит на автомобілі JAC зріс на 45,7%, здебільшого на моделі JS2 (23 шт.), S3 (15 шт.) та S4 (16 шт.). Електромобілі, як і вантажівки цієї марки, не користувалися популярністю цього місяця - продано всього 6 і 3 шт. відповідно.
Компанія MG також продовжує постачати свої транспортні засоби до українських дилерських центрів, а саме моделі 5, HS та ZS. Як і з попередніми марками, автомобілі MG купували активніше, ніж минулого місяця. Найбільше було реалізовано кросоверів HS у кількості 31 шт. та ZS – 34 шт.
Приємно здивували і продажі компанії Sinotruk – виробника спеціалізованої автотехніки. Під кінець року активно купували самоскиди кількох моделей та сідельні тягачі.
Ось із такими грудневими показниками український ринок нових китайських автомобілів входить у новий рік. В останні місяці на авторинку України триває конкурентна боротьба, яка розпочалася через світовий дефіцит мікросхем. Постійно змінювалися позиції різних брендів, зокрема й китайських. Визначальним фактором була наявність автомобілів у місцевих дилерів. Чи вдасться маркам китайського автопрому змінити динаміку на позитивну - покаже вже січень нового 2022 року. А ми стежитимемо за станом ринку.