Статистика продажів китайських авто в Україні: підсумки липня 2023 року
У липні 2023 року українці придбали майже 2 тисячі легкових авто, ввезених з Китаю, з цієї кількості 446 авто - нових, 1552 - вживаних. При цьому більшість легковиків з КНР - електромобілі.
*Загалом в Україні за липень вдалося реалізувати лише 5300 нових легкових авто, що на 8,9% менше, ніж у червні.
Продажі китайських новинок скоротилися
У липні український автопарк поповнили 446 нових легкових китайських авто, що на 19% менше ніж у червні. Проте, китайський автомобільний ринок випереджає своїх конкурентів за кількістю реєстрацій нових машин.
Марки авто | Липень | Червень | Різниця в % |
---|---|---|---|
BYD | 41 | 20 | 105% |
CHERY | 67 | 109 | -39% |
HAVAL | 18 | 22 | -18% |
GEELY | 7 | 15 | -53% |
JAC | 7 | 9 | -22% |
MG | 44 | 47 | -6% |
GREAT WALL | 6 | 6 | 0% |
DONGFENG | 35 | 117 | -70% |
VOLKSWAGEN | 221 | 203 | 9% |
Всього | 446 | 548 | -19% |
Зазначається, що найпопулярнішими моделями легковиків китайського походження, які в липні пройшли свою першу реєстрацію в Україні, були Volkswagen ID.4 Crozz (144 шт.), Volkswagen ID.6 (46 шт.) і DongFeng\Honda M-NV (27 од.), Chery Tiggo 4 (26 шт.), Chery Tiggo 2 (22 шт.). Також, зросла популярність електромобіля BYD YUAN PLUS, який було куплено в кількості 20 шт.
Ситуація на вторинному авторинку не змінюється
У липні на українському ринку вживаних легкових китайських автомобілів було реалізовано 1552 авто (всього -1%). Уже другий місяць поспіль вторинний ринок демонструє стабільні показники продажів.
Марки авто | Липень | Червень | Різниця в % |
---|---|---|---|
CHERY | 616 | 600 | 3% |
GEELY | 519 | 502 | 3% |
BYD | 34 | 31 | 10% |
CHANA | 7 | 7 | 0% |
FAW | 27 | 45 | -40% |
GREAT WALL | 63 | 60 | 5% |
HAVAL | 17 | 26 | -35% |
JAC | 31 | 32 | -3% |
LIFAN | 25 | 12 | 108% |
MG | 20 | 20 | 0% |
SINOTRUK | 5 | 3 | 67% |
DONGFENG | 83 | 127 | -35% |
VOLKSWAGEN | 105 | 96 | 9% |
Всього | 1552 | 1561 | -1% |
Як і минулого місяця, після Chery та Geely йдуть електромобілі виробництва VOLKSWAGEN, серед яких моделі VW ID.4 Х, ID.4 Crozz, ID.6 Х, ID.6 Crozz. Продажі Dongfeng/Honda M-NV скоротилися на 35%. Стабільно продавалися автомобілі марок GREAT WALL, BYD, Lifan, MG, SINOTRUK і CHANA.
Попит на "китайців"
Нині, вже кожен другий вироблений у світі електромобіль - родом з Китаю. Автомобілі китайського виробництва мають перевагу не тільки в оснащенні допоміжною та розважальною електронікою, а й за класичними параметрами - комфорт і якість. Китайські машини оцінюються споживачами нарівні або навіть трохи вище, ніж авто класичних виробників.
У першому кварталі 2023 року Китай уже змістив Японію з поста чемпіона світу з експорту автомобілів. Адже ще у 2020-му він перебував за цим показником лише на шостому місці. КНР виходить у лідери і як ринок збуту, і як постачальник машин на світовий ринок, і за їх виробництвом.
Експерти вважають, що Китай стоїть на шляху до перетворення на автомобільну наддержаву. Європейські автовиробники опиняються в ролі захисників свого місця на світовому авторинку.