Статистика продажів вживаних китайських авто в Україні. Вересень 2021
Марки авто | Вересень | Серпень | Різниця в % |
---|---|---|---|
BYD | 29 | 37 | -21,62% |
CHANA | 13 | 10 | 30,00% |
FAW | 46 | 35 | 31,43% |
CHERY | 822 | 709 | 15,94% |
GEELY | 717 | 618 | 16,02% |
GREAT WALL | 89 | 62 | 43,55% |
HAVAL | 7 | 9 | -22,22% |
JAC | 33 | 29 | 13,79% |
LIFAN | 27 | 26 | 3,85% |
MG | 20 | 15 | 33,33% |
Всього | 1803 | 1550 | 16,32% |
У вересні 2021 року на українському вторинному авторинку було реалізовано 1803 вживаних авто з Піднебесної. Цей показник продажів китайських автомобілів в нашій країні, став абсолютним рекордом поточного року.
У перший місяць осені, українці зареєстрували 822 легковика бренду Chery. Як завжди, найбільш популярними були моделі Amulet - 261 шт., Tiggo - 164 шт., QQ - 118 шт. За ними слідують Jaggi - 74 шт., Kimo - 57 шт., Eastar - 47 шт., Elara - 35 шт., M11 - 22 шт.
Geely - другий в списку домінуючий бренд на українському ринку вживаних китайських машин. З моделей даної марки, у вересні найчастіше купували CK - 288 шт., MK - 183 шт., І Emgrand - 108 шт. Рідше укладали угоди про покупку на автомобілі FE, MK Cross, GC, СК-2, FC, CE, Maple, SL, LC.
Активізувався, судячи по відсотковому співвідношенню, і концерн Great Wall: у вересні придбали 89 автомобілів цієї марки. Найбільш популярними стали позашляховики Hover - 39 шт. і хетчбеки Voleex C10 - 11 шт. На українському ринку Hover користувався непоганим попитом завдяки демократичній вартості, пристойному оснащенню і непоганій якості виготовлення. Voleex C10 має зручний салон, хороший рівень оснащення, непогану керованість і потужні гальма. До мінусів можна віднести посередню динаміку машини і деякі недоліки в салоні. А ось надійність і ресурс можна буде оцінити тільки в ході експлуатації.
В середньому сегменті ринку старих "китайців", відзначається пожвавлення інтересу до автомобілів компаній Chana, Lifan, MG, FAW і JAC. І на тлі такого сезонного зростання покупок авто у вересні, в порівнянні з не дуже активним серпнем, падіння спостерігалося тільки у брендів BYD і Haval.
В перший місяць осені, реєстрації імпортованих китайських машин з пробігом перевершили кількість укладених угод купівлі/продажу в серпні на цілих 16,32%. А серед причин підвищення попиту:
- Кінець сезону відпусток.
- Велика кількість вигідних пропозицій купівлі нерозмитненого авто, так як період пільгового розмитнення вже закінчується.
- Українці побоюються чергового карантину та обмежень на пересування в громадському транспорті.
Як далі покаже себе вторинний авторинок китайських автомобілів в Україні - скоро дізнаємося.