Статистика продажів вживаних китайських авто в Україні. Грудень 2021
У грудні українці купили рекордну для 2021 року кількість вживаних китайських автомобілів – 1938 шт. Цей показник продажів на третину більший показника за аналогічний період 2020 року.
Марки авто | Грудень | Листопад | Різниця в % |
---|---|---|---|
BYD | 48 | 44 | 9,1% |
CHANA | 10 | 8 | 25% |
FAW | 36 | 35 | 2,9% |
CHERY | 894 | 751 | 19% |
GEELY | 748 | 698 | 7,2% |
GREAT WALL | 87 | 90 | -3,3% |
HAVAL | 16 | 11 | 45,5% |
JAC | 55 | 39 | 41% |
LIFAN | 27 | 23 | 17,4% |
MG | 17 | 19 | -10,5% |
Всього | 1938 | 1718 | 12,8% |
Як завжди, левову частку ринку китайських авто з пробігом в Україні займає продукція двох компаній - Geely і Chery. Автопарк Chery в Україні регулярно поповнюється за рахунок продажу нових машин, які поступово старіють та переходять на вторинний ринок. Проте найбільш популярною моделлю залишається Amulet переважно 2007-2008 років випуску (купили 306 шт.). Друге та третє місце отримали відповідно автомобілі лінійки Tiggo (189 шт.) та QQ (110 шт.). Серед рідше продаваних моделей Chery:
- Kimo – 85 шт.;
- Jaggi – 67 шт.;
- Eastar – 42 шт.;
- Elara – 37 шт.
- СК – 288 шт.;
- МК – 159 шт.;
- Emgrand – 140 шт.
Виросли частки продажів на ринку вживаних авто і бренду Geely. З-поміж найбільш затребуваної продукції можна назвати:
Найрідше купували моделі FE, MK Cross, GC, СК-2, FC, CE, GC6 та ін.
Що стосується автомобілів компанії Great Wall, то тут не втрачають своєї популярності позашляховики Hover та Safe – 42 шт. та 20 шт. відповідно, а також компактні седани Vollex – 15 шт. Рідше стали купувати пікапи Deer – 1 шт. та позашляховики Pegasus - 3 шт.
Збільшилася в грудні і кількість угод по автомобілям марки JAC, і тут основу перепродажів складає легковий транспорт, а саме електромобілі IEVS4 (6 шт.), хетчбеки J2 (4 шт.), седани J5 (15 шт.), кросовери S2 (5 шт.) .) та S3 (4 шт.). Решту займають самоскиди, фургони і бортові вантажівки.
Стабільно продаються вже другий місяць поспіль і транспортні засоби марок BYD, Chana, FAW, Haval, Lifan та MG. Загалом, ситуація щодо цих брендів на ринку вже давно не показує різкого спаду або зростання кількості реєстрацій.
Починаючи з липня, кількість проданих вживаних китайських автомобілів в Україні поступово зростає. Причиною цього став перерозподіл грошей населення з інших сфер. Через карантин люди стали менше подорожувати, ходити в ресторани та розважальні центри. Українці почали купувати все більше машин, у тому числі й китайських, звідси й зростання авторинку.
Чи утримають китайські автомобілі свої позиції в січні нового року? Ситуація на ринку може кардинально змінитись, тому фактичний стан справ ми побачимо вже у лютому