Скільки коштує оновлений кросовер GAC GS8?
На ринку кросовер запропонують у звичайній і гібридній версіях, також є комплектації як з переднім, так і з повним приводом. Повнопривідна версія обійдеться в Китаї приблизно в 32 100 доларів, а гібридні - від 35 500 до 38 300 доларів за поточним курсом.
У порівнянні з попереднім варіантом, оновлений GAC GS8 трохи змінився зовні. Новинка зберегла впізнаваний брутальний стиль, але стала значно більшою за свого попередника. Довжина збільшилася з 4836 мм до 4980 мм, ширина - з 1910 до 1950 мм, у висоту додалося 10 мм., а колісна база новинки 2920 мм. Бензинова і гібридна модифікації відрізняються дизайном: гібрид легко впізнати по висувним ручкам дверей і більш агресивній передній частині (зубаста радіаторна решітка простягається від капота до нижньої кромки бампера). Оптика з чотирма діодними блоками під єдиним склом у кросовера доповнена новою особливістю: кожен блок наділили індивідуальною кришечкою, сервопривід відкриває їх під час включення головного світла.
В основі автомобіля тепер лежить модульна архітектура GPMA (Global Platform Modular Architecture). Хоча конструкція шасі при цьому не змінилася: поперечне розташування двигуна, «основний» передній привід, стійки McPherson спереду, а також многоричажка - ззаду. Кузов - повністю новий, і на 60% складається з високоміцних сталей, а в задній частині салону тепер рівна підлогу без центрального тунелю.
Які зміни отримав інтер'єр? Новий кросовер GAC GS8 пропонують на п'ять, шість або сім місць. Останні два варіанти мають три ряди крісел і відрізняються другим рядом - 2 роздільних сидіння або 3-місний диван. На передній панелі немає аналогових кнопок і перемикачів. Управління музикою і клімат-контролем інтегровано в мультимедіа з дисплеєм на 14,6 дюйма і операційною
системою Adigo 4.0. Прилади намальовані на екрані діагоналлю 12,3 дюйма, є проекційний дисплей, а контурне підсвічування має 32 кольори на вибір клієнта.
Базова версія GAC GS8 оснащена бензиновим турбомотором на 2,0 л. TGDI з безпосереднім уприскуванням. Розвиває 252 к.с., крутний момент 400 Н/м, а замість 6-ступінчастої АКПП тепер 8-швидкісний Aisin. Привід у новинки - передній або повний, з електрогідравлічною муфтою BorgWarner на задній осі. Гібридний GAC GS8 оснащений тим же 2,0-л. турбодвигуном, але адаптованим для роботи по економічному циклу Аткінсона, тому потужність всього 190 к.с. і 320 Н/м крутного моменту. Замість КПП стоїть електромеханічний варіатор THS (Toyota Hybrid System) четвертого покоління.