Скільки нових китайських авто було продано в Україні в жовтні 2022 року?
У жовтні 2022 року було реалізовано лише 154 нових китайських авто. Така кількість реєстрацій виявилася на 12% меншою за показник попереднього місяця, а по відношенню до жовтня 2021 року реєстрації китайських новинок зменшилися вчетверо.
Марки авто | Жовтень | Вересень | Різниця в % |
BYD | 15 | 26 | -42% |
CHERY | 91 | 76 | 20% |
HAVAL | 7 | 30 | -77% |
FAW | 1 | 4 | -75% |
SINOTRUK | 2 | 1 | 100% |
JAC | 15 | 18 | -17% |
MG | 23 | 20 | 15% |
Всього | 154 | 175 | -12% |
Українському автобізнесу довелося навчитися працювати в умовах перебоїв з енергопостачанням, а деяким дилерам навіть вдалося зберегти свої позиції на ринку.
За даними статистики можна зробити такі висновки:
- Утримати обсяги продажів і збільшити їх на 20% вдалося бренду CHERY. Моделі TIGGO 7 PRO і TIGGO 4 найбільше користувалися популярністю цього місяця.
- По відношенню до вересня поточного року попит на нові HAVAL зменшився на 77%, а порівняно з жовтнем 2021 року – практично в 7 разів.
- Компанія BYD займає лідерські позиції у топах продажів у Китаї, і останнім часом націлилася на освоєння європейського ринку. З 15 проданих електромобілів марки BYD більшою популярністю користується модель YUAN. Вартість електрокросовера в залежності від комплектації стартує з позначки $17 900.
- Стабільно другий місяць поспіль купують автомобілі бренду MG, який повернувся до України трохи більше року тому. Найбільше українцям подобається кросовер HS, вартість якого, в залежності від комплектації стартує з позначки $20 000.
Нова тенденція. За останній рік сегмент «практично нових» авто виріс удвічі і майже наздогнав продаж нових. Це може бути пов'язано як з економічною ситуацією в країні, коли українці в умовах війни раціональніше витрачають гроші і беруть уживані автомобілі з невеликим пробігом, так і з небажанням довго чекати нового автомобіля від офіційних дилерів.
Регулярні атаки ворога на електричну інфраструктуру України не пройшли непоміченими і за підсумками жовтня ми бачимо, як вони вплинули на авторинок України. Особливо зменшилася тенденція до покупок електричних машин, тому найближчим часом може спостерігатись падіння продажів електромобілів.
**Усього з січня по жовтень 2022 року українці придбали та поставили на облік 30,9 тис. нових легкових авто, з яких близько 2500 – машини китайського автопрому.