Скільки вживаних китайських авто було продано в Україні в вересні 2022 року?
За підсумками вересня 2022 року, вторинний ринок китайських машин в Україні демонструє ріст обсягів продажу практично вдвічі. Причому підйом активності зафіксовано майже за всіма китайськими брендами.
Марки авто | Вересень | Серпень | Різниця в % |
CHERY | 533 | 370 | 44% |
GEELY | 460 | 286 | 61% |
BYD | 26 | 15 | 73% |
CHANA | 14 | 7 | 100% |
FAW | 22 | 22 | 0% |
GREAT WALL | 53 | 30 | 77% |
HAVAL | 13 | 10 | 30% |
JAC | 29 | 26 | 12% |
LIFAN | 14 | 20 | -30% |
MG | 23 | 16 | 44% |
Всього | 1187 | 802 | 48% |
CHERY. Найбільшим попитом, як і раніше, користуються автомобілі бренду Chery. У п'ятірку лідерів увійшли Amulet – 173 шт., Tiggo – 130 шт., QQ – 80 шт., Kimo – 33 шт., Jaggi – 31 шт. Далі йдуть Elara - 24 шт. та Eastar – 20 шт., а попит на моделі BEAT, Cross Eastar, A13, E5 – зовсім незначний.
GEELY. Продажі автомобілів Geely значно зросли порівняно з попереднім місяцем, переважно за рахунок реалізації моделей CK – 186 шт., MK – 109 шт., та Emgrand – 89 шт.
BYD. Найпопулярнішим автомобілем цього бренду став седан F-3, а також електромобілі – субкомпактні кросовери YUAN та SONG EV PLUS (куплено 8 шт.).
GREAT WALL. Автомобілі цієї китайської марки обрало 53 покупці. Особливою популярністю користувалися позашляховики Hover і Safe, а також компактні седани Vollex.
MG. Вийшли вперед на 44% і автомобілі MG. Для покупців у перевазі були п'ятимісний седан класу «C» MG 350, а також, седан класу «Е» MG 550.
Стабільно продаються вже другий місяць поспіль і транспортні засоби марок Chana, FAW, Haval та JAC. Загалом ситуація щодо цих брендів на ринку вже давно не показує різкого спаду або росту за кількістю реєстрацій. Єдиний бренд, який завершив перший осінній місяць із негативним приростом продажів на вторинному авторинку – це LIFAN.
Загалом у вересні 2022 року в Україні розмитнили вживаних автомобілів на 5% менше, ніж у серпні поточного року. Незважаючи на це, продаж машин із КНР на вторинному ринку значно збільшився. Можливо, причиною цього стала більш доступна цінова категорія «китайців», а також знижена купівельна спроможність українців.