Скільки вживаних китайських авто було продано в Україні в жовтні 2022 року?
Чотири місяці поспіль на вторинному ринку китайських машин спостерігалася позитивна тенденція, але нині продажі вживаних почали знижуватися. У жовтні українці зареєстрували 1084 вживаних китайські автомобілі, що на 9% менше ніж у попередньому місяці. Більшість таких покупок машин із КНР - це перепродаж усередині країни.
Внутрішні перепродажі – традиційно найбільший сегмент на українському автомобільному ринку. Після скасування так званого “нульового” розмитнення, українці здебільшого віддають перевагу купівлі легковиків усередині країни, адже імпорт з-за кордону машин із пробігом став економічно невигідним.
Марки авто | Жовтень | Вересень | Різниця в % |
CHERY | 522 | 533 | -2% |
GEELY | 393 | 460 | -15% |
BYD | 37 | 26 | 42% |
CHANA | 9 | 14 | -36% |
FAW | 23 | 22 | 5% |
GREAT WALL | 38 | 53 | -28% |
HAVAL | 19 | 13 | 46% |
JAC | 23 | 29 | -21% |
LIFAN | 8 | 14 | -43% |
MG | 12 | 23 | -48% |
Всього | 1084 | 1187 | -9% |
Лідером брендів китайських автомобілів, що купували на внутрішньому ринку, за підсумками жовтня залишається CHERY. Українці уклали 522 угоди купівлі-продажу машин цієї марки, що становить майже половину загальної кількості всіх проданих «китайців». Найпопулярнішим авто у жовтні став Chery Amulet. За місяць придбали 150 автомобілів цієї моделі.
Друге місце займає продукція GEELY, незважаючи на те, що продажі цієї марки впали на 15%. Як і раніше у перевазі покупців залишаються моделі CK, MK та Emgrand.
Далі топ легкових китайських авто по марках виглядає наступним чином:
- BYD F-3
- CHANA BENNI
- GREAT WALL
- HAVAL H6
- JAC S2
- LIFAN X60
- MG 6
**Таке поповнення українського автопарку вживаними легковими авто з КНР у півтора рази менше від показника за аналогічний період минулого року. Більшість автомобілів –2008 року випуску.
Тенденція зменшення імпорту старих авто триває вже четвертий місяць поспіль. На тлі зміни обмінного курсу валют та загального спаду економіки внаслідок війни, в більшості випадків автомобілі доступної цінової категорії, яких найбільше потребують українці, вигідніше купувати на внутрішньому ринку.